رئیس سازمان عمران ، بازآفرینی و فضاهای شهری بندرعباس گفت : با راه اندازی بچینگ در کارخانه آسفالت ، سالیانه درآمد پایدار قابل توجهی کسب می شود.

به گزارش پایگاه خبری صبح دریانیوز ، خیرالله فتاح پور بیان کرد : بچینگ خریداری شده در کارخانه آسفالت به دلیل عدم صدور مجوزهای لازم کارکردی نداشت که با پشتکار همکاران مجموعه و بعد از جلسات متعدد با صنعت و معدن ، فرمانداری موفق به اخذ مجوز بهره برداری شدیم و امیدواریم که بعد از اینکه اداره استاندارد، تائیدیه استاندارد آن را صادر نمود در چرخه پایدار سازمان قرار گیرد.

وی گفت : همچنین در راستای کسب درآمد پایدار برای سازمان، جلسه ای با NGO های مهندسی جهت تهیه بتن مورد نیازشان از این کارخانه برگزار شد که امیدواریم در آینده نزدیک شاهد توسعه و رونق این کارخانه باشیم.

رئیس سازمان عمران شهرداری بندرعباس در بخش دیگری از سخنان خود به آسفالت در محلات اشاره و تصریح کرد : ۱۲۱  هزار متر مربع آسفالت در ۶ ماه آینده در کارخانه آسفالت شهرداری بندرعباس تولید می شود تا در بافت‌های فرسوده و محلات هدف بازآفرینی اجرایی شود.

فتاح پور در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اجرای سرعتکاهها در سطح شهر گفت : در گذشته اجرای سرعتکاهها توسط پیمانکاران با هزینه های گزاف و روند اداری طولانی انجام می شد که در حال حاضر اجرای سرعتکاهها توسط سازمان عمران انجام می شود و کار  اجرای ۱۱ سرعتکاه در مناطق چهارگانه شهرداری شروع شده که ۹ مورد آن در بلوار شهید رجایی و ۲ مورد دیگر در بلوار هرمز می باشد.

وی به خرید دستگاه تولید قطعات بتنی اشاره و بیان کرد : با خرید دستگاه تولید قطعات بتنی شهرداری بندرعباس از حیث خرید اینترلاک، بلوک فرش و جدول خودکفا می شود و در طی سال حدود ۲۰ تا ۳۰ میلیارد تومان هزینه ها کاهش می یابد.

رئیس سازمان عمران ، بازآفرینی و فضاهای شهری بندرعباس گفت : در ۳ ماه گذشته ۲۱۲۹ تن آسفالت تولید و در مناطق چهارگانه و بین پیمانکاران شهرداری توزیع شده است که این مهم نقش بسزایی در کاهش هزینه ها دارد.

فتاح پور افزود : اورهال کارخانه آسفالت با هزینه ۴۵۰ میلیون تومان، جهت تسریع در خدمات رسانی و ارائه آسفالت باکیفیت انجام شده است که در کل محدوده شهرستان بندرعباس بهترین کیفیت آسفالت توسط این سازمان ارائه می شود.

وی عنوان کرد : احداث پارک ۱۰ هزار متری ارمغان مالیاتی به عهده سازمان می باشد که در حال حاضر کار تخریب و آواربرداری این پارک در حال انجام می باشد.

این مقام مسئول به نوسازی ماشین آلات این سازمان اشاره و بیان کرد : تعداد ۴ کامیون و ۲ لودر غیر فعال بودند که بعد از تعمیرات صورت گرفته در چرخه ی تولید به این سازمان کمک می کنند و یک گریدر نیز مرحله تعمیر است و در آینده نزدیک به ماشین آلات این سازمان اضافه می شود.

فتاح پور خاطرنشان کرد : ازمورخه۱/۱۱/۱۴۰۱تاکنون بالغ بر۱۶میلیاردو ۹۰۰ میلیون تومان بدهی پیمانکاران مربوط به سنوات قبل بصورت نقدی پرداخت شد و حدود ۱۰ میلیارد تومان بصورت غیر نقد مصالح در اختیار پیمانکاران قرار گرفت و از مطالبات آنها کسر گردید.

وی گفت : در ۶ ماه گذشته ۱۸ میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان توسط سازمان کسب درآمد شده است و کلیه بیمه ها مربوط به پرسنل و پیمانکاران بالغ بر۸۹۰  میلیون تومان به روز شده است.

رئیس سازمان عمران ، بازآفرینی و فضاهای شهری بندرعباس در پایان بیان کرد : امیدواریم با اقدامات انجام شده و مشارکت و همراهی مردم شاهد توسعه، عمران و آبادانی شهر بندرعباس باشیم.

پایان خبر /