معاون نظارت، بازرسی و حمایت از حقوق مصرف کنندگان هرمزگان گفت: در مانور نظارتی ویژه قیمت کالا و خدمات در 72 ساعت گذشته بیش از نوزده هزار و 796 مورد بازرسی از واحدهای صنفی، تولیدی و خدماتی توسط بازرسان این سازمان در استان صورت گرفته است.


به گزارش پایگاه خبری صبح دریا نیوز، پیروی منش افزود: در این مانور قریب به ۱۸۲ تیم بازرسی متشکل از بازرسان سازمان، اصناف،اتحادیه ها، بسیج اصناف و همچنین مجموعه هم خانواده در قالب ۵۰تیم خودرویی و موتوری در سطح استان از واحدهای صنفی و خدماتی بازرسی بعمل آوردند.
وی بیشترین تخلفات واحدهای صنفی در سطح شهر را عدم درج قیمت، عدم صدور فاکتور و گرانفروشی عنوان کرد.
پیروی منش اظهار داشت: در ۷۲ ساعت گذشته بازرسان بیش از نوزده هزار و ۷۹۶ مورد بازرسی از واحدهای عمده فروشی، صنفی، تولیدی و خدماتی در سطح استان بعمل آوردند که در این راستا ۱۵۵ مورد پرونده تخلف به ارزش ریالی بالغ ۳۲ میلیارد ریال تشکیل و جهت صدور رای نهایی به اداره کل تعزیرات ارسال گردید.
وی با بیان اینکه مشکلی در تأمین و عرضه کالا نداریم تصریح کرد: نظارت بر کل زنجیره تولید و عرضه در استان با تمام توان ادامه دارد و شهروندان در صورت مشاهده هر گونه تخلف می توانند با اعلام به سامانه تلفنی ۱۲۴ ما را در رصد بازار همیاری نمایند.
انتهای پیام