وزیر جهاد کشاورزی با اشاره به ایجاد تعادل در بازار گوشت کشور گفت : در سراسر استانها با هدف تنظیم بازار اقدام به توزیع گوشت منجمد گوسفندی و گوساله با کیفیت به نرخ دولتی شده است.

به گزارش پایگاه خبری صبح دریانیوز ، سید جواد ساداتی نژاد در حاشیه افتتاح پروژه های دهه فجر در شهرستان میناب از ایجاد تعادل در بازار گوشت خبر داد و افزود: در گوشت ، با واردات برنامه‌ریزی شده، به سمت تعادل حرکت می‌کنیم و در روزهای آینده هرچه حجم واردات بیشتر ‌شود، بازاررسانی بهتری صورت می‌گیرد.

ساداتی‌نژاد با بیان این که توزیع گوشت گوساله و گوشت گوسفندی منجمد با نرخ ۱۵۵ هزار تومان در کشور در حال انجام است و در استان‌های کشور هیچ محدودیتی وجود ندارد، تصریح کرد: این گوشت گوسفندی منجمد، گوشت وارداتی نیست بلکه گوشت ایرانی عشایری است که حدود ۲ ماه و نیم پیش شرکت پشتبیانی امور دام از عشایر کشور به صورت تضمینی خریداری کرده است.

وی خاطر نشان کرد: همچنین گوشت گوساله نیز تولید داخل است که حدود دو سه ماه پیش توسط شرکت پشتیبانی امور دام کشتار و منجمد شده است که دارای کیفیتی بسیار عالی و با قیمت مناسب است که به صورت تنظیم بازار توزیع می‌شود.

انتهای خبر