بیست و سومین نمایشگاه دستاوردهای پژوهشی هرمزگان با حضور معاون سیاسی ، امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان افتتاح شد.

به گزارش پایگاه خبری صبح دریانیوز ، طی مراسمی با حضور حجت الاسلام والمسلمین عبادی زاده نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بندرعباس ، احسان کامرانی معاون سیاسی ، امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان ، آشوری و مرادی نمایندگان مردم حوزه انتخابیه مرکز استان در مجلس شورای اسلامی ، جمعی از مدیران کل دستگاه های اجرایی و فعالان حوزه پژوهش بیست و سومین نمایشگاه دستاوردهای پژوهشی استان افتتاح شد.

کامرانی در حاشیه این آئین با اشاره به اهمیت فعالیت های پژوهشی افزود : فعالیت های پژوهشی و فناورانه نقش بسزایی در توسعه استان ، افزایش تولید و ایجاد اشتغال دارد.

وی در همین خصوص خاطر نشان کرد : با توجه به اهمیت فعالیت های پژوهشی و فناورانه استانداری از فعالان این بخش حمایت خواهد کرد.

معاون سیاسی ، امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان گفت : مدیران دستگاه های اجرایی و بنگاه های اقتصادی ضروری است از نمایشگاه دستاوردهای پژوهشی و فناورانه استان از نزدیک بازدید و از این استعداد و ظرفیت مهم در راستای افزایش تولید و بهبود بهره وری با عقد قرارداد بهره گیرند.

کامرانی افزود : با همت مراکز دانشگاهی ، علمی و شرکت های دانش بنیان دستاوردهای پژوهشی مناسبی در بیست و سومین نمایشگاه دستاوردهای پژوهشی استان به نمایش گداشته شده است که می تواند در رفع بسیاری از مشکلات راهگشا باشند.

در این نمایشگاه دانشگاه های استان هرمزگان ، شرکت های دانش بنیان ، مراکز رشد ، مراکز تحقیقاتی و پژوهشی آخرین دستاوردهای پژوهشی خود را در قالب ۵۰ غرفه در محل مجتمع بصیرت دانشگاه هرمزگان به نمایش گذاشته اند.

این نمایشگاه تا ۱۷ آذرماه از ساعت ۸ صبح تا ۱۵ عصر پذیرای علاقه مندان جهت بازدید و آشنایی با آخرین دستاوردهای پژوهشی استان در بخش های مختلف است.

انتهای پیام