استاندار هرمزگان در آیین اعطای نشان اقتصاد مقاومتی به تولیدکنندگان و صنعت گران برتر استان هرمزگان اظهار داشت : اقتصاد مقاومتی یکی از ابتکارات مهم رهبر معظم انقلاب اسلامی است.

به گزارش صبح دریانیوز ، مهدی دوستی افزود : ایشان به صورت مرتب بر روی چند مسئله تاکید دارند که یکی از این تاکیدات مسئله اقتصاد مقاومتی است ، ایشان در خصوص اصل ۴۴ و مردمی سازی اقتصاد و فعال کردن بخش خصوصی هم بیانات ارزشمندی داشتند که راهگشا بود.

دوستی گفت : در این جشنواره تلاش شده از زحمات تولیدکنندگان و صنعت گرانی که در حوزه مردمی سازی اقتصاد، عمل به مسئله مهم اقتصاد مقاومتی و جلوگیری از خام فروشی و توسعه زنجیره‌های ارزش که مورد تاکید رهبر معظم انقلاب نیز هست اقدام کرده بودند تجلیل شود.

وی تصریح کرد : این بنگاه‌های مورد نظر توانسته‌اند در حوزه مواد خام و پتروشیمی و مواد معدنی چند زنجیره ایجاد فرآوری کنند که قابل تقدیر است.

استاندار هرمزگان گفت : حمایت از بخش خصوصی و مردمی سازی اقتصاد، جذب سرمایه و بهبود محیط اقتصادی مهم ترین اولویت ما در استان است که برخی نشانه‌های آن از جمله در حوزه مجوزها، پایداری قوانین و تامین مالی بنگاه‌ها قابل مشاهده است.

پایان خبر /