مدیر مخابرات منطقه هرمزگان اعلام نمود: صاحبان مشاغل و کسب و کار می توانند شماره تلفن همراه خود را همچون تلفن ثابت درسامانه اطلاعات تلفنی ۱۱۸ ثبت کنند.

گزارش صبح دریانیوز، مهندس هاشمی مدیرمنطقه با اشاره به فعالیت مرکز تماس ۱۱۸ در راستای ارائه اطلاعات تلفنی مورد نیاز به تماس گیرندگان افزود: به منظور مساعدت به بخش تولید و تسهیل در روند معرفی صاحبان کسب و کار و دارندگان مشاغل و صنایع، خدمت جدید “ثبت مشاغل” در سامانه ۱۱۸ ایجاد گردیده و صاحبان مشاغل می توانند برای بهره برداری از این سرویس جدید،با مراجعه به مراکز امور مشترین شهرستان ها و عقدر قرارداد،نسبت به ثبت شماره تلفن همراه یا ثابت کسب و کار خود اقدام نمایند.

وی ضمن تشریح اقدامات لازم برای ثبت شماره همراه مشاغل توسط مشتریان در سامانه ۱۱۸ اظهارداشت: کلیه صاحبان کسب و کار با ارائه پروانه فعالیت، جواز کسب و یا مجوزی های معتبر می توانند به امور مشتریان مخابرات منطقه مراجعه کنند.

مدیر مخابرات منطقه هرمزگان خاطرنشان ساخت: هزینه معرفی اطلاعات صاحبان مشاغل، صنوف و شرکت ها در سامانه ۱۱۸، برروی صورتحساب تلفن ثابت محاسبه خواهد شد.

مهندس هاشمی این اقدام را خدمتی دیگر به رونق کسب و کار در استان دانست و عنوان کرد: دسترسی آسان به صاحبان مشاغل و تسهیل در ارتباط گیری میتواند در رونق دهی به مشاغل و معرفی آن به مخاطبین تاثیرگذار باشد.

وی یادآورشد: مشتریان جهت تغییر و یا لغو شماره ثبت شده در سامانه ۱۱۸ نیزمیتوانند به مراکز امور مشترکین ادارات مخابرات شهرستان ها مراجعه نمایند.

پایان خبر/