مدیرکل بهزیستی هرمزگان روز شنبه ۲۵ مرداد ماه از ساعت ۱۰ به مدت یک ساعت از طریق تلفن ۱۱۱ پاسخگوی مطالبات شهروندان بود. 

به گزارش صبح دریانیوز به نقل از روابط عمومی بهزیستی هرمزگان ؛ در راستای تحقق حقوق شهروندی و سیاست های دولت برای پاسخگویی شفاف و بدون واسطه با شهروندان ، سامیه جهانشاهی مدیر کل بهزیستی استان هرمزگان با همراهی صفورا دریاپیما رییس اداره پذیرش و هماهنگی بهزیستی استان ، شنبه ۲۵ مرداد ماه با حضور در سامانه ارتباط مردم و دولت سامد از ساعت ۱۰صبح به مدت یک ساعت ، از طریق تلفن ۱۱۱ پاسخگوی سوالات ، درخواست ها و مطالبات شهروندان بود.

پایان خبر/