فرمانده انتظامی شهرستان قشم از دستگیری سارق به عنف متواری در این جزیره خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری صبح دریانیوز ، سرهنگ مهراب کاظمی در تشریح این خبر گفت : ماموران پلیس اطلاعات و امنیت عمومی این شهرستان با انجام کار اطلاعاتی و بهره‌گیری از شیوه‌های پلیسی مخفیگاه یک سارق به عنف که با ضرب و جرح عمدی از شهروندان در بندرعباس زورگیری کرده و مدت‌ها در قشم متواری بود را در یکی از محلات این شهرستان شناسایی کردند.

وی افزود : ماموران روز گذشته ضمن هماهنگی با مقام قضایی با تشکیل تیمی به محل اعزام و در یک عملیات ضربتی و غافلگیرانه متهم را دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان قشم اظهار کرد : در بررسی‌های دقیق صورت گرفته مشخص شد که متهم دارای چندین فقره سابقه شرارت، درگیری و سرقت از شهروندان در شهرستان بندرعباس بوده که پس از ارتکاب جرم و به جهت بیم از دستگیری، به جزیره قشم متواری شده و از یک سال قبل تحت تعقیب مراجع قضایی است.

سرهنگ کاظمی با بیان اینکه متهم دستگیر شده با تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به دستگاه قضایی معرفی شد، از عموم شهروندان خواست در صورت مشاهده و برخورد با هرگونه بی‌نظمی ، هنجار شکنی و دیگر موارد مشکوک در اسرع وقت از طریق سامانه تلفنی مرکز فوریت‌های ۱۱۰ که پلیس گزارش کنند.

پایان خبر /