معاون هماهنگ کننده استان هرمزگان در دیدار با یک خانواده شهید در بندرعباس ، شهیدان را قهرمانان ملی مردم ایران اسلامی دانست و گفت : شهدا به ما آموختند که می توانیم با وحدت و همدلی و در سایه تبعیت از ولایت فقیه در مقابل استکبار جهانی ایستادگی کنیم.

به گزارش پایگاه خبری صبح دریانیوز ، سرهنگ علیرضا گزمه در دیدار با خانواده شهید والا مقام سالم سهرابی در بندرعباس طی سخنانی بیان داشت : بر اساس وصیت نامه های به جای مانده از شهیدان، تبعیت از ولایت فقیه خواسته اصلی شهدا از آحاد مردم است و ما نیز باید به معنای واقعی به این مهم جامه عمل بپوشانیم.

وی افزود: امروز کسانی که فرهنگ شهادت را ترویج می‌کنند به نوعی با آسیب‌ های اجتماعی و با دشمن مقابله می‌کنند و اقتدار کشور را ارتقاء می‌بخشند و به این ترتیب شهدا بعد از شهادتشان هم به ما کمک می‌کنند.

معاون هماهنگ کننده فرماندهی انتظامی استان هرمزگان گفت : شهیدان قهرمانان ملی مردم ایران اسلامی هستند که به ما آموختند که می توانیم با وحدت و همدلی و در سایه تبعیت از ولایت فقیه در مقابل استکبار جهانی ایستادگی کنیم.

سرهنگ گزمه تصریح کرد: ما به شهدا نیازمند هستیم و باید با پیروی و تبعیت از منش و سیره شهدا یاد و خاطره شهدا را زنده نگه داریم و فرهنگ ایثار و شهادت را به نسل جوان انتقال دهیم.

وی در پایان خاطرنشان کرد : انقلاب اسلامی با ترویج فرهنگ ایثار و شهادت از ابتدا تا امروز در مقابل همه دشمنان ایستادگی کرده و پس از این هم به برکت شهدا و خانواده شهدا، روز به روز قوی تر و مستحکم تر خواهد شد.

پایان خبر /