تراب ذاکری به عنوان مدیرعامل شرکت عمران قشم معارفه شد.

به گزارش پایگاه خبری صبح دریانیوز، در مراسمی با حضور سیدمحمد حسینی، معاون توسعه مدیریت، محرم بهاروند، معاون فنی و زیربنایی و جمعی از مدیران سازمان منطقه آزاد قشم و مدیران داخلی شرکت عمران قشم مراسم معارفه تراب ذاکری به عنوان مدیرعامل و عضو هیات مدیره این شرکت، برگزار شد.

در این مراسم  سیدمحمد حسینی، معاون توسعه مدیریت سازمان منطقه آزاد قشم ضمن تبریک این سمت به مدیرعامل جدید شرکت عمران قشم، ابراز امیدواری کرد تا با همکاری مجموعه سازمان منطقه آزاد قشم، شاهد توسعه همه جانبه فعالیت های این شرکت در آینده باشیم.

معاونت توسعه سازمان همچنین ضمن گرامیداشت یاد و خاطره مرحوم مهندس ملکی مدیرعامل اسبق این شرکت، از تلاش ها و فعالیت های ایشان تشکر و قدردانی کردند.

محرم بهاروند، معاون فنی و زیربنایی سازمان منطقه آزاد قشم نیز برای همکاری با شرکت عمران قشم در همه حوزه ها، اعلام آمادگی کرد.

تراب ذاکری، مدیرعامل جدید شرکت عمران قشم نیز ضمن تشکر از سرپرست سازمان منطقه آزاد قشم برای این انتصاب عنوان داشت: با همکاری همه مدیران سازمان و نیروهای شرکت عمران قشم، این شرکت را به یک بازوی اجرایی برای این منطقه تبدیل می کنیم.

وی ادامه داد: راه حل گذر از شرایط حال حاضر، برنامه ریزی برای شرکت در پروژه های سرمایه گذاری است که می تواند به رونق عمران قشم کمک کند.

گفتنی است، تراب ذاکری فرزند شهید والامقام سردار غلامشاه ذاکری، از متخصصین و جوانان بومی جزیره قشم می باشد که پیش از این در سمت های مدیریتی مختلفی در سازمان منطقه آزاد قشم سابقه فعالیت و خدمت به مردم جزیره را داشته است.

انتهای پیام