فرمانده مرزباني هرمزگان از توقیف 2 فروند موتور لنج در امر قاچاق سوخت ، دو دستگاه خودرو و سه عدد مشک کاری و کشف بیش از 129 هزار ليتر سوخت قاچاق در آ‌ب‌هاي خليج فارس خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری صبح دریانیوز ، سردار بهادر اسماعیلی در تشریح این خبر اظهار داشت : مرزبانان هرمزگانی در شهرستانهای بندرعباس ، بندرلنگه و بوموسی پس از کسب خبری مبنی بر فعالیت قاچاقچیان سوخت در حوزه استحفاظی به وسیله شناور ، خودرو و مشک های پلاستیکی ، بلافاصله برای بررسی موضوع اکیپ های گشت دریایی در این پایگاه ها به محل اعزام شدند.

اسماعیلی ادامه داد : مرزبانان پس از بررسی مناطق، موفق به توقیف ۲ فروند موتور لنج فعال امر قاچاق سوخت، دو دستگاه خودرو و کشف ۳ عدد محفظه پلاستیکی معروف به مشک ماری شدند.

وی با اشاره به این مطلب که در مجموع ۱۲۹ هزار و ۹۰۰ لیتر سوخت قاچاق از نوع گازوئیل به ارزش ۵۰ میلیارد و ۵۹۳ میلیون ریال در این عملیات ها کشف شد ، اظهار داشت : از مجموع سوخت های کشف شده، مقدار ۵ هزار۹۰۰ لیترگشت مشترک با عوامل انتظامی شهرستان در سواحل بندرلنگه، مقدار ۱۰۰هزارلیترگشت مشترک با عوامل انتظامی شهرستان در سواحل بندرعباس ، و ۲۴هزار لیتر آن در آب های مرزی بوموسی کشف شد.

فرمانده مرزبانی استان هرمزگان در خاتمه با اشاره به دستگیری ۲۱ متهم در این عملیات ها ، خاطرنشان کرد : مرزبانان هرمزگان به هیچ وجه اجازه نمی‌دهند، عده‌ای سودجو منافع ملی را به خطر بیندازند و به تولید کالاهای اساسی کشور ضربه بزنند.

پایان خبر /