نشست تخصصی کمیسیون سلامت، محیط زیست و خدمات شهری مجمع مشورتی روسای شوراهای اسلامی کلان‌شهرها و مراکز استان ها در هتل همای بندرعباس آغاز شد.

به گزارش صبح دریانیوز، کمیسیون سلامت، محیط زیست و خدمات شهری به ریاست مصیب نظری امروز چهارشنبه ۴ بهمن آغاز به کار کرده است که در ابتدای برگزاری این نشست تخصصی، دستور کار کمیسیون تشریح شد.

اعضای این کمیسیون تخصصی در ابتدای این نشست، بر تبادل نظر در خصوص تهیه منابع آب مورد نیاز و فضای سبز شهری و با پیشنهاداتی از جمله توزیع عادلانه و تعریف حریم و بستر برای منابع آبی، اختصاص و مطالبه اعتباراتی از دولت به جهت مکانیزه کردن آبیاری فضاهای سبز شهری، مدیریت منابع آبی با استفاده از پساب ها و روان آب ها به جهت توسعه و ایجاد هرچه بیشتر فضای سبز شهری در سطح شهرها تاکید کردند.

 کمیسیون سلامت، محیط زیست و خدمات شهری مجمع مشورتی روسای شوراهای اسلامی کلانشهرها و مراکز استان ها طی ۲روز در مرکز استان هرمزگان با طرح موضوعاتی نظیر تبادل نظر درخصوص تهیه منابع آب مورد نیاز فضای سبز شهری، مالکیت رسیدگی به بستر نهرها و رودخانه های سطح شهر در اختیار شهرداری ها و در نهایت تبادل نظر در خصوص اصلاح قانون توزیع عادلانه آب به گفت و گو، مشورت، تبادل نظر و ارائه پیشنهادات خود می‌پردازند.

 گفتنی است ،  این کمیسیون تخصصی با حضور حیدری از شهرکرد، صامع از اصفهان، نظری از همدان و نعمتی از خرم ‌آباد تشکیل جلسه داده است.

 

پایان خبر /