احداث و توسعه راه‌های روستایی مناطق محروم بالای ۲۰ خانوار در شهرستان جاسک رئیس راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان جاسک از احداث و توسعه راه‌های روستایی مناطق محروم خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری صبح دریا نیوز ،  رئیس راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان جاسک با اشاره به اهمیت توسعه راه‌های روستایی ابراز داشت: احداث، توسعه و نگهداری راه‌های روستایی خصوصاً در مناطق کم برخوردار عامل اصلی توسعه اجتماعی و اقتصادی در این مناطق است.

مهدی رمضانی افزود: بر اساس برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته احداث و توسعه راه‌های روستایی مناطق کمتر برخوردار و روستایی بالای ۲۰ خانوار، در سال جاری با سرعت بیشتری انجام خواهد شد.

رمضانی  درخصوص محور احداثی روستایی شم سیاهان از توابع بخش لیردف این شهرستان و اقدامات انجام شده توسط اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان جاسک گفت: بهسازی محور مذکور بطول ۷ کیلومتر  با توان و ظریفیت ماشین آلات این شهرستان در حال اجرا است.

وی  تاکید کرد: عملیات آسفالت آن دسته از راه‌های روستایی که زیر سازی آنها قبلاً انجام شده است در برنامه زمانبندی مشخص و در اینده ای نزدیک نسبت به عملیات اجرایی آن اقدام خواهد شد .

این مسئول رفع مشکلات مردم در مناطق روستایی را از اولویت‌های اصلی برشمرد و یادآور شد: حرکت هم افزا و تلاش هماهنگ کلیه دستگاه‌های اجرایی تاثیر بسزایی در افزایش اشتغال، تسهیل حمل و نقل و تسریع در توسعه سایر زیرساخت های بخش روستایی شهرستان جاسک خواهد داشت.

پایان خبر /