مدیرعامل جدید شرکت توزیع نیروی برق هرمزگان ، صداقت، سلامت اداری و خدمت‌رسانی مستمر را راهبرد موفقیت این شرکت دانست و محور بودن فناوری و ارتباط با مردم را اولویت اصلی دوره مدیریتی خود اعلام کرد.

به گزارش صبح دریانیوز به نقل از روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق استان هرمزگان ، حمید ساعدپناه امروز دوشنبه ۱۲ خرداد در مراسم معارفه‌ بر اهمیت استراتژیک صنعت برق و نقش کلیدی این شرکت در تامین رفاه و توسعه استان تاکید کرد.

مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق استان هرمزگان با بیان اینکه ارائه خدمات بی‌وقفه و توسعه زیرساخت‌های برق جزو اولویت‌های اصلی است، افزود: صنعت برق قلب تپنده توسعه است. شرکت توزیع برق هرمزگان وظیفه‌ای خطیر بر دوش دارد که تنها با صداقت، امانت‌داری، اخلاق‌مداری، نظم و سلامت اداری قابل تحقق است.

ساعدپناه ارتقای خدمات غیرحضوری، پاسخگویی مستمر به مشترکان و توسعه فناوری را از محورهای مهم عملکرد این شرکت دانست و خاطرنشان کرد: ارتباط مستقیم با مردم و پیگیری مشکلات آنان باید الگوی کاری همه همکاران باشد و با همدلی و همکاری، سطح رضایتمندی عمومی ارتقا یابد.

وی با اشاره به نقش انگیزش کارکنان و شایسته‌سالاری گفت: توسعه شرکت و تحقق چشم‌اندازها تنها با بهره‌گیری از نیروهای توانمند و تمرکز بر انگیزه و دانش منابع انسانی میسر است. همه باید در مسیر شایسته‌گزینی و ارتقای بهره‌وری گام برداریم.

مدیرعامل شرکت توزیع برق هرمزگان همچنین به برخی مشکلات اخیر در حوزه برق استان اشاره کرد و افزود: خاموشی‌های حدود ۹ ساعته در شب‌های گذشته، ناشی از چالش‌های فنی و محدودیت‌های شبکه بود که با اقدامات جدید همچون انتقال پست‌ها و به‌کارگیری فناوری‌های نوین مانند مقره‌های سیلیکونی، بهبود یافته است. استفاده از فناوری‌های روز، تجربه موفقی در جلب رضایت شهروندان و ارتقای کیفیت خدمات داشته است.

ساعدپناه اجرای پروژه‌های ملی و استانی، هوشمندسازی شبکه، توسعه تولید و توزیع برق و پیشبرد پروژه‌های تعریف‌شده وزارت نیرو را از اولویت‌های دوره مدیریتی خود برشمرد و تاکید کرد: برنامه‌ریزی و اجرای دقیق این پروژه‌ها تنها با اعتماد، مشارکت پیمانکاران، حمایت مدیران و تلاش مضاعف کارکنان امکان‌پذیر است.

وی افزود: ارائه برق پایدار و باکیفیت در تمام بخش‌های صنعتی، خانگی و تجاری هدف غایی ماست تا بستر توسعه و امنیت اقتصادی و اجتماعی در هرمزگان فراهم شود. او کمک و همراهی همه همکاران و مسئولان را برای تحقق برنامه‌ها خواستار شد و بر لزوم پیاده‌سازی فرهنگ سازمانی مبتنی بر سلامت اداری و همدلی تاکید کرد.

خدمت‌رسانی مستمر، فناوری و ارتباط مستقیم با مردم؛ اولویت مدیریت جدید برق هرمزگان

محمد کریمی، مدیرعامل پیشین این شرکت نیز با مروری بر دوره مسئولیت خود، گفت: ابتدای سال گذشته شرکت توزیع برق هرمزگان با چالش‌هایی جدی همچون صف طولانی متقاضیان کنتور، فرسودگی شبکه، کمبود نیروی انسانی و بحران برق‌رسانی به جزایر مواجه بود، اما با همت جمعی و پشتکار، امروز بسیاری از این موانع پشت سر گذاشته شده است.

به گفته کریمی ، خرید و نصب ژنراتورهای جدید، اصلاح شبکه‌های فرسوده، احداث نیروگاه لارک و اجرای پروژه‌های هوشمندسازی از جمله دستاوردهای دوره مدیریتی او بود. وی موفقیت‌های حاصله را نتیجه تلاش جمعی همه کارکنان دانست و برای مدیریت جدید آرزوی توفیق کرد.

در پایان آیین معارفه مدیرعامل جدید شرکت توزیع نیروی برق هرمزگان، با تقدیر از خدمات و تلاش‌های محمد کریمی در دوره مسئولیت، حمید ساعدپناه به عنوان مدیرعامل جدید این شرکت معرفی شد و رسماً کار خود را آغاز کرد.

پایان خبر/