رئیس کل دادگستری هرمزگان از فروش ۳۲۰ میلیارد تومانی در مزایده اموال تملیکی استان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا از هرمزگان ، مجتبی قهرمانی گفت : در مزایده سراسری شماره ۲۶۲ سازمان اموال تملیکی کشور ، استان هرمزگان با دستیابی به حد نصاب فروش ۳۲۰ میلیارد تومانی و مبلغی بیشتر از مجموع دیگر استان های کشور ، رتبه برتر را کسب کرده است.

قهرمانی تصریح کرد : متقاضیان شرکت در این مزایده با مراجعه به دفاتر پیشخوان دولت و دفاتر اسناد رسمی ، پس از دریافت امضای الکترونیک نسبت به ارائه پیشنهاد قیمت از طریق سامانه‌های اینترنتی به آدرس‌های: www.tamliki.ir و www.setadiran.ir اقدام کرده بودند.

وی با بیان اینکه سازمان اموال تملیکی روی ریل تحول قرار گرفته است ، خاطرنشان کرد : با تلاش جهادی مسئولین و کارکنان اموال تملیکی استان هرمزگان و با تدوین برنامه تحولی، موضوع ساماندهی انبارهای مملو از کالا و فرآیند تعیین تکلیف آنها به سرعت، پیشرفت قابل قبولی داشته است که نتایج آن به خوبی قابل مشاهده است.

رئیس کل دادگستری استان هرمزگان تأکید کرد : با توجه به تحولات صورت گرفته در نتیجه دستورات ریاست قوه قضاییه، سازمان اموال تملیکی حرکت رو به جلویی داشته و مطمئناً با ادامه این روند، گام‌های بلندی در جهت صیانت از اموال بیت‌المال برداشته خواهد شد.

گفتنی است ، بنابر اعلام سازمان اموال تملیکی کشور ، در مزایده الکترونیک شماره ۲۶۲ این سازمان با مشارکت ۳۰ استان ، در مجموع مبلغ ۴۰۳ میلیارد تومان کالا به فروش رفته است که این مبلغ به خزانه کشور واریز شد.

انتهای پیام