امکان سفرهای دربستی به مرز شلمچه دراربعین وجود ندارد مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای هرمزگان، نسبت به ارائه سفرهای دربستی برخی شرکت‌ها در اربعین به سمت شلمچه هشدار داد و از هم استانی های خواست شرکت‌های متخلف حمل و نقل مسافری که از اخذ وجه قانونی سفرهای زیارتی امتناع می‌کنند ، گزارش کنند.

به گزارش پایگاه خبری صبح دریا نیوز ، «عباس شرفی»، مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای هرمزگان با اشاره به شروع ترددهای زائرین اربعین به مرز شلمچه، گفت: برای موضوعاتی از جمله سفرهای دربست تدابیر ویژه اتخاذ شده و همانند روال گذشته امکان سفرهای دربستی در اربعین وجود ندارد و مردم به ترمینال‌های مسافربری برای اخذ بلیت مراجعه کنند.

شرفی تصریح کرد: نرخ بلیت ناوگان حمل و نقل عمومی مسافری از مبادی استان به مرزهای هدف اربعین به تمام ادارات راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان‌های تابعه، شرکت‌ها و انجمن‌های صنفی اعلام شده است.

وی افزود: با توجه به اجرای طرح برخورد با تخلفات شرکت‌های حمل و نقل مسافر مبنی بر عدم رعایت اخذ کسورات قانونی بر اساس اسناد حمل صادره، انتظار می‌رود زائرین عزیز، در صورتی که هرگونه وجه اضافی توسط شرکت‌های مسافربری دریافت شد، سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای را مطلع کنند.

مدیر کل راهداری هرمزگان تصریح کرد: نظارت لازم توسط کارشناسان اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای هرمزگان به صورت میدانی و مستمر در پایانه‌های مسافربری صورت می‌گیرد.

شرفی در پایان اضافه کرد: زائران می‌توانند در صورت مشاهده هرگونه تخلف و گران فروشی مراتب را از طریق سامانه تلفنی ۱۴۱ به صورت شبانه روزی منعکس کنند تا در اسرع زمان مورد رسیدگی قرار گیرد.

پایان خبر /