آیین تجلیل از مدیران مدارس برتر در امتحانات نهایی با حضور مهدی دوستی استاندار و رییس شورای آموزش و پرورش استان ، محمد قویدل مدیرکل آموزش و پرورش هرمزگان ، حبیب الله بهادری فرماندار بندرعباس ، مهدی نوبانی شهردار بندرعباس و فرهنگیان در سالن غدیر بندرعباس برگزار شد.

به گزارش صبح دریانیوز ، انسانها بخش عمده ای از موفقیتهایشان را مدیون معلمان عزیز هستند

استاندار هرمزگان در این آیین اظهار داشت : بخش عمده مهارتها و ویژگیهای شخصیتیمان را مدیون معلمان هستیم و در قبال این همه تلاش باید احترام آنان را حفظ کرد.
وی افزود: امروز در همین راستا از مدیران و‌مسوولان آموزش و پرورش هرمزگان که در زمینه امتحانات نهایی میانگین مناسبی کسب کرده بودند و قبولی کنکور آنها قبولی قابل توجهی بود تکریم و تجلیل شد.

مهدی دوستی گفت : این تجلیل کار کوچکی در تکریم معلمان و زحمت کشان امر آموزش استان است و امیدواریم با برنامه‌های مورد نظر در آینده در زمینه ارتقا وضعیت آموزش و قبولی کنکور شاهد موفقیت‌های بیشتری باشیم.

اقدامات دولت سیزدهم در راستای ارتقای آموزش و پرورش ستودنی است

مدیرکل آموزش و پرورش استان هرمزگان نیز در این آیین با تجلیل از اقدامات مهم استاندار هرمزگان در دو سال اخیر در حوزه آموزشی اظهار داشت : اقدامات دولت سیزدهم در حوزه آموزش و پرورش نسبت به دولت‌های گذشته بی نظیر است و تحول جدی در حوزه ساخت فضای جدید آموزشی با حمایت استاندار رخ داده است.

محمد قویدل ادامه داد : تجهیز ۴ آزمایشگاه تخصصی با بهترین امکانات در استان، اجرای طرح شهید سلیمانی به عنوان اولین استان کشور بیش از تعهدات پیش بینی شده، آماده شدن ۸ سالن ورزشی سرپوشیده و اقدامات مهم استاندار در زمینه رفاهی فرهنگیان بخشی از توجه دولت و شخص استاندار به امر آموزش و پرورش استان است.

قویدل با تاکید بر اینکه در توسعه هنرستان‌ها در دولت سیزدهم رکورد کشور را زده‌ایم گفت : در طول دو سال اخیر ۲۸ هنرستان در استان ایجاد شده است و در زمینه ثبت نام دانش آموزان پایه دهم در هنرستان ها سهم ۵۱ درصدی را به خود اختصاص داده و از این منظر جایگاه نخست کشوری را از آن خود کرده ایم.

وی با اشاره به اینکه در دو سال اخیر در حوزه نخبه پروری کارهای بزرگی صورت گرفته افزود : امسال تعداد رتبه‌های زیر ۱۰۰ ما صد در صد رشد یافت و قبولی‌های ما در حال حاضر در بهترین دانشگاه‌های کشور حضور دارند و تحصیل می‌کنند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان هرمزگان ادامه داد : در سال ۹۷ تعداد قبولی پزشکی ما در تمام حوزه‌ها تنها ۴۷ بود اما امسال به بالای ۲۱۰ نفر رسیده که گام ماندگاری است و در آینده به حوزه بهداشت و درمان کمک می‌کند.

قویدل همچنین از برنامه ریزی برای ساخت دهکده ورزش‌های دانش آموزی در استان هرمزگان و شهر بندرعباس گفت : هفته آینده تفاهم نامه احداث دهکده ورزشی شهر بندرعباس با حضور وزیر آموزش و پرورش امضا می‌شود و در مرحله نخست برای احداث این دهکده ۲۰۰ میلیارد تومان به استان تخصیص خواهد یافت تا استان ما با تامین امکانات مورد نیاز به قطب ورزش دانش آموزشی کشور تبدیل شود.

پایان خبر /