رئیس کمیته امداد شهرستان جاسک از اهدای 90 سری جهیزیه به ارزش سه میلیارد و 150 میلیون تومان به نوعروسان تحت حمایت این نهاد خبر داد.

به گزارش صبح دریانیوز ، ابراهیم ذاکری در حاشیه مراسم اهدای جهیزیه به زوج های جوان با حضور مسئولین شهرستانی ، اظهار داشت : کمیته امداد امام خمینی (ره) در راستای ترویج فرهنگ ازدواج آسان برای خانواده های نیازمند، ۹۰ سری جهیزیه از کالاهای ایرانی تهیه و به نوعروسان تحت حمایت این نهاد در شهرستان جاسک اهدا شد.

ذاکری با بیان اینکه ارزش هر سری جهیزیه ۳۵ میلیون تومان می باشد ، افزود : جهیزیه های اهدای شامل پنج قلم از لوازم اساسی زندگی از جمله یخچال، ماشین لباسشویی ، اجاق گاز ، تلویزیون و جاروبرقی می باشد.

وی یاد آور شد : در مجموع برای تامین این تعداد جهیزیه در شهرستان جاسک بالغ بر سه میلیارد و ۱۵۰ میلیون تومان از اعتبارات کمیته امداد هزینه شده است.

رئیس کمیته امداد شهرستان جاسک با بیان اینکه کمیته امداد جاسک امسال برنامه ریزی در حوزه حمایت برای اهدای جهیزیه، ۲۴۰ سری جهیزیه می باشد ، ادامه داد : این نهاد از ابتدای سال تا کنون ۱۶۵ سری جهیزیه به زوج های جوان نیازمند جاسک اهدا شده است و امیدواریم با تامین اعتبارات تا پایان سالجاری مابقی جهیزیه تهیه و به زوج های نیازمند اهدا کنیم.

پایان خبر /