آئین استقبال از تیم ژیمناستیک استان هرمزگان قهرمان چهارمین دوره المپیاد استعدادهای برتر ترامپولین کشورباحضور روزبه زابلی پور معاون توسعه ورزش اداره کل، عبدالرحیم سپهرتاج رئیس هیات استان و جمعی از اعضای هیات و خانواده های ورزشکاران در محل راه آهن بندرعباس برگزارشد.

به گزارش پایگاه خبری صبح دریا نیوز ، چهارمین دوره المپیاد استعداد‌های برتر در رشته ترامپولین آقایان با حضور بیش از ۹۰ ورزشکار از ۱۷ استان کشور در دو رده ۱۱ تا ۱۲ سال و ۱۳ تا ۱۴ سال که از ۲۶ مردادماه به میزبانی خانه ژیمناستیک اصفهان با معرفی نفرات برتر به پایان رسید.

همچنین تیم ژیمناستیک استان هرمزگان جایگاه نخست چهارمین دوره رقابتهای المپیاداستعدادهای برتر ورزشی ترامپولین کشور را در رده تیمی کسب کرد .

تیم منتخب استان به مربیگری میلاد رمضانپور و سرپرستی ناصر خضری دبیر هیات استان به این دوره از رقابت ها اعزام شده بود که در پایان در رده تیم تیم استان هرمزگان قهرمان چهارمین دوره المپیاد استعدادهای برتر ورزشی کشوردر رشته ترامپولین شد.

گفتنی است ،  این تیم از روزشکارانی چون دانیال خوارزمی ، امیر حسین داج پور،  محمد مانی رمضانی نژاد،  آرش چشم براه تشکیل شده است .

پایان خبر /