مطالبه گر اجتماعی و فعال مدنی استان هرمزگان ، عضو انجمن ملی قرارگاه مبارزه با مفاسد استان هرمزگان در دیدار با مدیرعامل شرکت پالایش نفت لاوان ، از خدمات ارزنده ایشان و مجموعه شرکت پالایش نفت لاوان در خصوص انجام مسئولیتهای اجتماعی و بکارگیری نیروهای بومی ، تشکر و قدردانی کرد .

به گزارش پایگاه خبری صبح دریا نیوز ،سعید جلیلیان در دیدار با مدیرعامل شرکت پالایش نفت لاوان، از خدمات شرکت پاالایش نفت لاوان تقدیر و تشکر کرد . در این دیدار اخباری بیان کرد : آسایش و رفاه مردم جزیره لاوان همواره در دستور کار این پالایشگاه قرار داشته و دارد.
وی گفت خوشبختانه و البته با یاری خدا اقدامات خوبی توسط شرکت پالایش نفت لاوان در حوزه خدمات رسانی به مردم جزیره لاوان صورت گرفته است ، نوسازی و تجهیز کامل درمانگاه لاوان ، همچنین استخدام پزشک بصورت همه روزه و ماما و همچنین بهیار با هزینه شرکت پالایش نفت لاوان ، یکی از اقدامات مهم این پالایشگاه در حوزه انجام مسئولیتهای اجتماعی بوده است .
اخباری ادامه داد : هرکدام از عزیزان در جزیره لاوان که نیاز به خدمات پزشکی در تهران یا شیراز داشته باشند نیز از طریق این پالایشگاه بدون هزینه با هواپیما به شهر موردنظر رفت و آمد خواهند داشت و این موضوع بسیار مورد رضایت مردم شریف جزیره لاوان واقع شده است . اخباری گفت: طی یک اقدام خداپسندانه توانستیم تعدادی از اهالی جزیره لاوان را که تاکنون موفق به سفر مشهد و زیارت حرم امام رضا ع نشده بودند را با پرواز و هزینه این پالایشگاه به مشهد اعظام کردیم .
وی همچنین در خصوص بکار گیری نیروهای بومی بیان کرد ؛ استفاده از نیروهای بومی در دستورکار هیئت مدیره شرکت پالایش نفت لاوان بوده و هست و در حال حاضر هم تعداد بسیاری از اهالی غرب هرمزگان در این پالایشگاه مشغول بکار هستند و در ماه گذشته نیز آزمون استخدامی در محل دانشگاه هرمزگان و با نظارت مسئولین استانی انجام شد .
اخباری اظهارداشت : احداث اسکله ، نوسازی بوستان ساحلی ، احداث گلزار شهدا و ده ها اقدام ارزنده دیگر بخشی از انجام مسئولیتهای اجتماعی شرکت پالایش نفت لاوان بوده است. وی همچنین خاطرنشان کرد: هرچقدر کار و خدمات برای مردم شریف جزیره لاوان صورت گیرد کم است و این مردم شریف و ولایتمدار استحقاق بهترین خدمات هستند .
اخباری با اشاره به ایجاد باکس مسئولیتهای اجتماعی در شرکت پالایش نفت لاوان ، گفت: در این باکس انواع خدمات اجتماعی به مردم جزیره لاوان و مردم استان گنجانده شده است که خدمات رسانی را نظم و ترتیب داده است .
مدیرعامل شرکت پالایش نفت لاوان در خاتمه اذعان داشت : امیدواریم که در سنگری که در آن در حال خدمت هستیم طوری رفتار کنیم که هم خدا و هم بندگان خدا از ما راضی باشند ، خدمت به خلق خدا از مهمترین اعمال است ، وی حدیثی را از نبی مکّرم اسلام حضرت محمد ص بیان کرد: رسول خدا (صلّی‌الله‌علیه‌وآله‌وسلّم) فرمود :
دخل عبْدٌ الْجنَّهَ بِغُصْنٍ من شوکٍ کان علی طریقِ الْمسلمین فَاَماطَهُ عنهُ
بنده‌ای از بندگان خدا در اثر اینکه شاخه خاری را از سر راه مسلمین برداشت اهل بهشت خواهد شد
لذا همه مسئولین باید تلاش کنند که باری از روی دوش مردم جامعه بردارند .
جلیلیان نیز ضمن تشکر از خدمات ارزنده ی اخباری و شرکت پالایش نفت لاوان و تشکر از مدیر روابط عمومی این مجموعه بیان کرد : خوشبختانه اقدامات خوبی توسط پالایشگاه نفت لاوان صورت گرفته است که جای قدردانی دارد و جایز است این اقدامات ارزنده به سمع و نظر همه مردم استان برسد ، چرا که مقام معظم رهبری نیز در تشریح جهاد تببین به همین نکته مهم اشاره نموده اند که مسئولین اقدامات انجام شده را به سمع و نظر مردم برسانند .
وی با اشاره تلاشهای واحد روابط عمومی شرکت نفت لاوان در خصوص اطلاع رسانی اقدامات انجام شده از مدیریت این واحد نیز تشکر و قدردانی نمود .
وی ، ضمن آرزوی موفقیت برای مدیریت و پرسنل شرکت پالایشگاه نفت لاوان اظهار داشت در هر کجا که ناعدالتی رخ دهد مطالبه گران هرمزگان حضور خواهند داشت و از عدالت دفاع خواهند کرد جلیلیان خاطرنشان کرد در خصوص شایعه پراکنی هایی که علیه شرکت پالایش نفت لاوان در جامعه صورت گرفته است باید بگویم ،مهم خداوند متعال است که ناظر بر همه کارهای ماست و اوست که ما را با عملکردهایمان قضاوت خواهد کرد ، و اگر کسی خدمات مهم مسئولین را نبیند و در نزد دیگر مردم بدگویی کند علاوه بر گناه ، به آن جامعه خیانت نموده است چرا که با این کار موجب دلسردی مدیران پرتلاش خواهد شد و در نتیجه باز هم جامعه ضرر خواهد کرد ، لذا خداوند آگاه به اعمال ماست .
انتهای پیام