این برنامه با حضور محمد قویدل مدیر کل آموزش و پرورش استان هرمزگان ، بهرامشاهی رئیس دانشگاه فرهنگیان و با شرکت معلمین مدارس غیر دولتی نواحی یک و دو بندرعباس و به صورت همزمان با سراسر کشور انجام گردید.

به گزارش پایگاه خبری صبح دریانیوز ، محمد قویدل در این همایش ضمن تقدیر از عملکرد مناسب معلمین و کادر اجرایی مدارس غیر دولتی استان در زمینه برنامه ریزی و پیشرفت تحصیلی دانش آموزان ، نقش آنان در آموزش و پرورش استان را قابل تجلیل دانست.

قویدل با تاکید بر اینکه علم آموزی و مهارت آموزی مستمر جز جدانشدنی از کار معلمی می باشد؛ اهمیت برگزاری چنین دوره های آموزشی را برای همه معلمین یادآور شد.

وی در این برنامه که برخط و از کانال شاد برای کل استان برگزار می شد از پیگیری دغدغه ها و مشکلات مدارس غیردولتی در جلسات استانی در قالب شورای نظارت بر مدارس و مراکز آموزشی و پرورشی غیر دولتی خبر داد.

بهرامشاهی رئیس دانشگاه فرهنگیان استان نیز ضمن تاکید بر کیفیت آموزش در مدارس استان از برنامه ریزی های صورت پذیرفته توسط دانشگاه فرهنگیان استان برای برگزاری هر چه بهتر و با کیفیت تر آموزش ها برای معلمین مدارس غیر دولتی استان خبر داد و لازمه ی یک جامعه مترقی و ایده آل را تربیت نسلی پویا و متفکر دانستند.

مهدی سالاری رئیس اداره مدارس و مراکز غیر دولتی استان نیز در همایش ضمن تشکر از زحمات موسسان و کادر آموزشی مدارس غیر دولتی ، از لزوم شرکت همه معلمین در این دوره ها تاکید نمود و بر پرورش نسلی انقلابی و معتقد به اعتقادات اسلامی مطابق با اهداف سند تحول بنیادین آموزش و پرورش و تاکیدات مقام معظم رهبری در مدارس غیر دولتی تاکید کرد.

این برنامه همزمان با سراسر کشور و با سخنان دکتر صحرایی وزیر آموزش و پرورش به صورت برخط برگزار گردید.

پیش بینی شده بیش از ۴ هزار نفر از معلمین ،دبیران و هنرآموزان استان در این دوره ها شرکت نمایند.

در پایان این مراسم تفاهم نامه همکاری بین اداره کل آموزش و پرورش و دانشگاه فرهنگیان استان امضا شد.

پایان خبر /