استاندار هرمزگان بر لزوم اتصال اصناف و نانوایی‌ها به شبکه گاز شهری تاکید کرد و گفت : برای این مهم آمادگی داریم ماهیانه ۵ هزار کنتور نصب کنیم.

به گزارش صبح دریانیوز ، مهدی دوستی در نشست بررسی پروژه‌های گازرسانی استان ، اظهار داشت : طرح‌های خوبی در راستای مقابله با قاچاق سوخت در حال انجام است ضمن اینکه اعتبارات بسیار زیادی معطوف به امر گازرسانی در استان و توسعه شبکه شده است تا نیاز به گاز و سوخت مایع به حداقل برسد.

دوستی افزود : گازرسانی به واحدهای صنعتی و تولیدی آغاز شده و در حال پیش‌روی است از این رو لازم است گام بعدی را نیز در گازرسانی برداریم و اصناف نیز ملزم شوند تا به شبکه گاز شهری متصل شوند.

وی تاکید کرد : این آمادگی وجود دارد که ماهیانه ۵ هزار رگلاتور و کنتور گاز نصب شود و برای بخش‌هایی از شهر هم که شبکه گاز کشیده نشده سریعاً توسعه شبکه انجام شود.

نماینده عالی دولت در استان هرمزگان با بیان اینکه یک هزار و ۱۰۰ واحد نانوایی فعال در استان وجود دارد ، گفت : عمده‌ترین مصرف‌کنندگان سوخت مایع نانوایی‌ها هستند از این رو آن‌ها هم الزام خواهند شد تا به شبکه گاز شهری متصل شوند.

دوستی خاطرنشان‌ کرد : نانوایی‌هایی که در مجاورت شبکه گاز شهری قرار دارند باید انشعاب گاز دریافت کنند در غیر اینصورت قیمت سوخت مایع برای آن‌ها تغییر خواهد کرد.

پایان خبر /