جلسه هم اندیشی فولاد هرمزگان و گروه توکا فولاد در محل سالن اجتماعات شرکت فولاد هرمزگان و با حضور هیئت مدیره های هر 2 شرکت برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری صبح دریانیوز،  مدیرعامل فولاد هرمزگان ضمن تشکر از همکاری گروه توکا در انجام فعالیت های پیمانکاری فولاد هرمزگان این ۲ شرکت را از یک خانواده دانست و هماهنگی بیشتر هر دو شرکت را در راستای رسیدن به اهداف استراتژیک سازمانی ، خواستار شد.

عطاا… معروفخانی در ادامه نتیجه توجه به کارکنان را بالارفتن رضایت مندی آنان و افزایش بهره وری سازمانی دانست و ضمن اشاره به فرموده مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه زحمتکش ترین قشر هر جامعه ای کارگران آن جامعه هستند ، ادامه داد : حضور پر رنگ مدیران شرکت های پیمانکاری فولاد هرمزگان در بین کارکنان پیمانکاری متبوع خود که شاغل در این شرکت است و‌ حفظ کرامت و حل مشکلات آنان ، علاوه بر عمل آموزه های دینی ، باعث قدردانی از کارکنان و افزایش رضایت پرسنلی و در نتیجه تسریع در دستیابی به اهداف  استراتژیک سازمانی می شود. 

معروفخانی ثبت رکوردهای متنوع و موفقیت های گوناگون در سال گذشته در کنار همه سختی ها و کمبودها را نتیجه افزایش رضایت کارکنان دانست.

انتهای پیام