مدیر بحران و پدافندغیرعامل شهرداری بندرعباس از برگزاری و اجرا شدن مانور زلزله و ایمنی در ناحیه ۲ منطقه چهار شهرداری بندرعباس ویژه کارکنان نواحی خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری صبح دریانیوز ، احمد ملائی نسب گفت : بر اساس هماهنگی های صورت گرفته و طبق دستور شهردار ، آموزش مانور زلزله و ایمنی بصورت مستمر و ماهیانه در مناطق چهارگانه ، سازمان های تابعه و نواحی زیرمجموعه انجام گرفته و درحال اجرا نیز می باشد.

ملائی نسب افزود : از ابتدای سال ۱۴۰۲ تاکنون سه مانور زلزله وایمنی در مجموعه شهرداری بندرعباس(مانور بزرگ زلزله و ایمنی در ساختمان منطقه یک شهرداری بندرعباس، ناحیه ۱ و ناحیه ۲ منطقه چهارشهرداری بندرعباس) اجرا و انجام شده است ؛ در نظر است ادامه اجرای مانور زلزله و ایمنی بصورت ماهانه و‌ مستمر تا پایان سال ۱۴۰۲ در دیگر مناطق ، سازمان های تابع و نواحی زیر مجموعه شهرداری بندرعباس انجام شود.

وی عنوان کرد : در اجرا و آموزش مانور زلزله و ایمنی شناسایی نقاط ایمن ، پناه گیری صحیح در زمان زلزله ، خروج اضطراری، حمل مصدوم و فرار از دود بصورت عملیاتی توسط مربیان آموزشی این مدیریت به کارکنان آموزش داده شد.

مدیر بحران و پدافندغیرعامل شهرداری بندرعباس با اشاره به اهداف برگزاری مانور زلزله و ایمنی بیان کرد: هدف اصلی و مهم از اجرای مانورها آماده سازی افراد قبل از وقوع بحران ، بالا بردن سطح آگاهی، کاهش تلفات و خسارات مالی در ساعات اولیه وقوع حادثه و ارزیابی ظرفیت ها می باشد.

پایان خبر /