فرمانده انتظامي هرمزگان از شناسايي و دستگيري سه گروگانگير و رهايي دو گروگان در شهرستان بندرلنگه خبر داد.

به گزارش صبح دریانیوز ، سردار علی اکبر جاویدان در تشریح جزئیات این خبر ، بیان داشت : در پی مراجعه و اعلام شکایت خانمی مبنی بر این که دو برادرش توسط فرد یا افراد ناشناسی در یکی از محلات بندرلنگه ربوده شده ، بلافاصله پیگیری موضوع در دستور کار قرار گرفت.

سردار جاویدان افزود : کارآگاهان پلیس آگاهی شهرستان با تشکیل تیمی با همکاری ماموران پلیس اطلاعات و کلانتری ۱۲ با تلاش همه جانبه و همکاری مشترک در کمترین زمان ، مکان آدم ربایان و گروگان را دریکی از روستاهای شهرستان خمیر شناسایی و با اخذ نیابت قضائی به محل اعزام شدند.

وی اظهار داشت : ماموران با ایجاد طرح مهار از خروج آدم ربایان و گروگان از سطح حوزه استحفاظی جلوگیری و با همکاری عوامل پلیس آگاهی شهرستان بندرخمیر ضمن شناسایی مخفیگاه دقیق متهمان، در یک عملیات ضربتی و غافلگیرانه سه نفر گروگانگیر دستگیر و در این رابطه یک دستگاه خودروی پژو پارس مشکی متعلق به آدم ربایان توقیف و افراد ربوده شده را در سلامت کامل آزاد کردند.

فرمانده انتظامی استان هرمزگان خاطر نشان کرد : متهمان در بازجویی های فنی انجام شده به جرم ارتکابی اعتراف کردند که با تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به دستگاه قضائی معرفی شدند.

پایان خبر /