امام جمعه بندرعباس با بیان اینکه نباید نسبت به خبرنگاران بی‌مهری شود ، گفت : این قشر حلقه اتصال و ارتباط مردم با مسئولان هستند و درد مردم را به مسئولان انتقال می‌دهند.

به گزارش پایگاه خبری صبح دریانیوز ، حجت‌الاسلام والمسلمین محمد عبادی زاده نماینده ولی فقیه در هرمزگان در خطبه‌های نماز جمعه شهرستان بندرعباس که در مسجد جامع برگزار شد ، ضمن سفارش به تقوای الهی اظهار داشت : یکی از مصادیق بارز تقوا در این ایام، همین عزاداری‌ها و سینه زنی‌ها و اظهار عشق به خاندان پیامبر اسلام (ص) به‌ویژه اباعبدالله الحسین (ع) است.

حجت‌الاسلام والمسلمین عبادی زاده با تاکید بر اینکه چراغ هدایت امام حسین (ع) خاموشی ناپذیر است ، گفت : در طول تاریخ دشمنان خواستند با این مسیر مقابله کنند اما اراده مردم که عشق حسین در قلوبشان جاری است نگذاشت و امروز هم با نقشه‌های پوشالی از طریق کمپین‌های «سیاه نپوشید و محرم عزاداری نکنید» خواستند مردم را منحرف کنند ولی باز هم شکست خوردند.

وی یادآور شد : با نزدیکی اربعین، دشمن موج تبلیغات گستره خود را آغاز کرده، بنابراین مراقبت کنید این مارهای خوش خط و خال روح مودت و ارادت شما شیفتگان اباعبدالله الحسین(ع) را کم نکنند.

امام جمعه بندرعباس با اشاره به سالروز شهادت شهید صارمی و روز خبرنگار ، خاطرنشان کرد : خبرنگاری حرفه سختی است و باید خطرات آن را به جان خرید و مشکلات مردم را با مسئولان در میان گذاشت.

حجت‌الاسلام والمسلمین عبادی زاده اظهار کرد : در دوران دفاع مقدس ما ۲۴۴ شهید، ۵۰جانباز و ۱۲ آزاده خبرنگار داریم که برای تبیین حقایق دفاع مقدس به مردم با سلاح خود که همان دوربین‌ها و قلم است، پای به پای رزمندگان اسلام و بی‌پناه وارد میدان شدند.

وی یادآور شد : خبرنگاران تاریخ دفاع مقدس را ثبت و ضبط کردند تا جلوی تحریف را بگیرند.

نماینده ولی فقیه در هرمزگان با بیان اینکه نباید نسبت به خبرنگاران بی‌مهری شود، افزود: این قشر حلقه اتصال و ارتباط مردم با مسئولان هستند و درد مردم را به مسئولان انتقال می‌دهند.

حجت‌الاسلام والمسلمین عبادی زاده با توصیه به خبرنگاران تأکید کرد : مراقب باشید تلاش‌های شما در راه ارائه خدمت به مردم و انقلاب به سوء ظن‌ها و حرف‌های نادرست و شایعه سازی و بازی با آبروی مردم تبدیل نشود و به اصول و اخلاق خبرنگاری پاینده باشید و دغدغه مردم را مخابره کنید.

وی خاطرنشان کرد : در شهدای مدافع حرم یک بصیرت منحصر به فرد نهفته است که در بیانات رهبر معظم انقلاب در باره آنها آمده است که: «ماجرای عجیب تاریخ است.»

امام جمعه بندرعباس اظهار کرد : اوج بصیرت مدافعان حرم در دفاع از حریم اهل بیت(ع) است که برای عزت اسلام می‌جنگیدند و چه بسا در این راه شهید هم می‌شوند.

پایان خبر /