رئیس کل دادگستری استان هرمزگان از اهدای یک روز از حقوق تیرماه قضات و کارکنان دستگاه قضایی به زلزله زدگان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری صبح دریانیوز ، در پی دستور رئیس قوه قضاییه برای پیگیری مطالبات قانونی زلزله‌زدگان هرمزگان، مجتبی قهرمانی رئیس کل دادگستری این استان برای سومین بار از مناطق زلزله زده بازدید کرد و از نزدیک اقدامات دستگاه های مسئول و آخرین وضعیت این مناطق را مورد ارزیابی قرار داد.

قهرمانی اظهارداشت: در پی وقوع سه زلزله شش ریشتری که‌ روز شنبه یازدهم تیرماه ۱۴۰۱ در غرب استان هرمزگان خسارات جانی و مالی بر جای گذاشت و کام هموطنان عزیزمان را تلخ کرد، با اعلام فراخوان جمع آوری کمک برای زلزله زدگان، قضات و کارکنان دستگاه قضایی استان یک روز از حقوق تیرماه خود را به این امر خداپسندانه اختصاص دادند.  

وی ، تصریح کرد: این حرکت انسان دوستانه، به منظور تسکین آلام هموطنان خسارت دیده و کمک به تأمین اقلام ضروری برای این عزیزان صورت پذیرفته است.

گفتنی است، کمک یک میلیارد و ۳۰۰ میلیون ریالی قضات و کارکنان دستگاه قضایی استان هرمزگان، پس از سومین بازدید رئیس کل دادگستری استان هرمزگان از مناطق زلزله زده و دیدار و گفتگو با مردم و مسئولین و نیروهای نظامی و انتظامی که در منطقه حضور داشتند توسط  قهرمانی به استاندار هرمزگان تحویل داده شد تا برای تهیه اقلام مورد نیاز زلزله زدگان غرب این استان هزینه شود.

انتهای پیام