فرمانده انتظامی شهرستان بندرعباس گفت: با هوشیاری مأموران انتظامي مستقر در ایستگاه بازرسی شهید میرزایی شهرستان بندرعباس ، یک دستگاه کامیون تانکر با 30 هزار لیتر گازوئیل قاچاق شناسایی و توقیف شد.

به گزارش پایگاه خبری صبح دریانیوز،سرهنگ  تیمور دولتیاری گفت: در ادامه طرح مبارزه با قاچاق سوخت و فراورده های نفتی ماموران انتظامی مستقر در ایست و بازرسی شهید میرزایی روز گذشته حین کنترل خودروهای عبوری محور مواصلاتی حاجی آباد به بندر عباس به یک دستگاه کامیون کشنده تریلی مشکوک وخودرو را متوقف کردند.

دولتیاری افزود:در بازرسی بعمل آمده از خودرو مقدار ۳۰ هزار لیتر گازوئیل قاچاق و فاقد مجوزکشف و در این رابطه یک متهم راننده خودرو دستگیر شد.

وی ارزش ریالی این محموله سوختی کشف شده را بنا به نظر کارشناسان مرتبط ۶ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال عنوان کرده و اظهار داشت : در این رابطه پرونده تشکیل و بهمراه متهم جهت سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شد.

فرمانده انتظامی شهرستان بندرعباس ضمن قدردانی از همکاری خوب شهروندان با پلیس در شناسایی و کشف جرائم ،تصریح کرد: از آنجایی که یکی از مهمترین وظایف نیروی انتظامی مبارزه با کالای قاچاق و ارز می باشد ، پلیس بدون هیچ گونه چشم داشتی بصورت شبانه روز در این مسیر با اقتدار تلاش می کند.

انتهای پیام