رئیس امور مالی شرکت پالایش گازسرخون و قشم گفت : فراهم آوردن اطلاعات مالی منسجم و به هنگام را می توان یکی از مهمترین اهداف سیستم مجموعه مالی تلقی کرده و دسترسی به اطلاعات مالی شفاف ، قابل اتکا بمنظور پاسخگویی به واحدهای مختلف درون و برون سازمانی و تصمیم گیری های مالی آگاهانه از ضرورت های توسعه و رشد این شرکت می باشد.

به گزارش پایگاه خبری صبح دریانیوز ، علیمرادی در ادامه با اشاره به اینکه طراحی و تهیه گزارشات مالی جهت راهبرد اهداف و برنامه های شرکت پالایش گازسرخون و قشم به استفاده از اطلاعات سیستم حسابداری دقیق و تحلیل آنها در قالب گزارشات متنوع و یکپارچه می باشد ، بیان کرد : بررسی بودجه های جاری و سرمایه ای بدنبال آن استفاده بهینه از هزینه های مربوطه و همچنین با در نظر گرفتن صرفه جویی در بودجه های سازمان بالاخص واحدهای مختلف عملیاتی و ستادی را بطور دقیق و منظم توسط کارشناسان امور مالی این شرکت به نحو احسن انجام می گردد.

وی اظهار داشت : باتلاش و پیگیری های متعدد کارکنان و کارشناسان مجموعه امور مالی در راستای ایفای مسئولیت های اجتماعی و ارتقا میزان رضایت مندی همکاران و خانواده های آنان، در سالجاری با برنامه ریزی مدون و به جهت استفاده از مراکز خدماتی و رفاهی استان تفاهم نامه های مطلوبی را با شرایط مناسب و بصورت اقساطی منعقد گردیده است.

رئیس امور مالی شرکت پالایش گازسرخون و قشم بیان کرد : سیستم های بهای تمام شده به عنوان بازوی اصلی مدیریت جهت برنامه ریزی، تصمیم گیری و کنترل عوامل بهای تمام شده محسوب می شود و با استقرار و بهینه کردن ساختارهای سیستم بهای تمام شده می توان طراحی و استفاده از سایر امور از قبیل حساب مدیریت ، بودجه بندی، تحلیل های مالی بهره برد. و بدنبال آن نیز بودجه بندی را می توان بعنوان فرآیند تخصیص منابع را بنابر نیازهای سازمان دانست و منظور از تنطیم بودجه حداکثر استفاده از منابع موجود است.

علیمرادی در پایان تلاش های کارکنان این واحد را قابل ستایش دانست و گفت : کارکنان و کارشناسان در بخش های مختلف مجموعه امور مالی با تمام توان در حال جمع بندی، تامین اعتبار و بودجه، بررسی اموال ، تسویه اسناد و سایر اقدامات مربوطه از طریق سیستم ستاد بوده تا اینکه بتوانند امورات محوله را به نحو احسن انجام دهند.

پایان خبر /