معاون فنی و زیربنایی سازمان منطقه آزاد قشم از افتتاح فاز نخست پارک ساحلی هرمز با اعتباری بالغ بر 700 میلیارد ریال در آخرین روز از هفته دولت خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری صبح دریانیوز ، سیدمحمد قدسی با اعلام این مطلب گفت : فاز نخست پارک ساحلی هرمز به مساحت بیش از ۷ هکتار با هدف افزایش سرانه رفاهی و خدماتی به شهروندان به بهره برداری می رسد.

قدسی با اشاره به فضاهای خانوادگی این پارک ساحلی ادامه داد : این پارک ، ۱۵۰۰ متر مسیر پیاده روی ساحلی ، فضای سبز و فضای تفریحات ورزشی را شامل می شود.

به گفته وی ، فضای پارکینگ برای ۱۱۰ دستگاه خودرو و همچنین محدوده امن پارک خیابانی برای ۱۰۰ دستگاه خودرو از دیگر خدمات در نظر گرفته شده برای تسهیل استفاده شهروندان است.

معاون فنی و زیربنایی سازمان منطقه آزاد قشم افزود : این پارک دارای ظرفیت های توسعه ای در فاز بعدی شامل فضاهای ورزشی، فرهنگی و تفریحی همچون غرفه های فرهنگی، فود کورت ساحلی، کتابخانه، آبنمای موزیکال و زمین تنیس استاندارد نیز می باشد.

گفتنی است ، فاز نخست پارک ساحلی هرمز شهر قشم با حضور مهدی دوستی استاندار هرمزگان ، عادل پیغامی رییس هیأت مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم ، حجت الاسلام غلامرضا حاجبی امام جمعه شهرستان قشم ، شیخ عبدالرحیم خطیبی امام جمعه اهل سنت شهر قشم ، محمد محمدحسینی فرماندار شهرستان قشم و جمعی از مسوولان سازمان و شهرستان در آخرین روز از هفته دولت افتتاح شد.

پایان خبر /