یک شرکت بازرگانی به علت ایفا نکردن تعهدات خود در قبال دریافت ارز و خدمات دولتی به پرداخت بیش از ۱۴ میلیارد و ۶۷۳ میلیون تومان جزای نقدی محکوم شد.

به گزارش صبح دریانیوز ، مدیرکل تعزیرات حکومتی هرمزگان گفت : اداره حقوقی و وصول مطالبات معوق مدیریت شعب بانک تجارت استان هرمزگان گزارشی پیرامون ایفا نکردن تعهدات ارزی این شرکت متخلف ، دریافت و پس از تشکیل پرونده برای رسیدگی به اداره کل تعزیرات حکومتی استان ارسال کرده بود.

کیومرث حسن پور افزود : پرونده شرکت متخلف بازرگانی که با دریافت معادل ۷ میلیارد و ۳۳۶ میلیون تومان ارز خارجی از یک بانک برای واردات کالا تعهدات خود را اجرا نکرده بود، در شعبه دوم ویژه رسیدگی به تخلفات قاچاق کالا و ارز تعزیرات حکومتی استان هرمزگان رسیدگی شد.

حسن پور افزود : شعبه رسیدگی کننده پس از بررسی مستندات موجود در پرونده و ارائه نشدن مدارک لازم، اتهام انتسابی را محرز و علاوه بر بازگرداندن همه ارز دریافتی به بانک شکایت کننده، شرکت را به پرداخت ۱۴ میلیارد و ۶۷۳ میلیون تومان جزای نقدی محکوم کرد.

به گفته وی ، مدیرعامل شرکت نیز به پرداخت ۷ میلیارد و ۳۳۶ میلیون تومان جریمه و محرومیت از فعالیت بازرگانی به مدت یک سال محکوم شد.

پایان خبر /