از بانوان تیم آوش خلیج فارس که بعنوان نماینده ایران در مسابقات دراگون بوت کاپ جهانی چین مدال کسب نموده بودند توسط شهرداری بندرعباس تجلیل و تقدیر شد.

به گزارش پایگاه خبری صبح دریانیوز ، با حضور مهدی نوبانی شهردار بندرعباس ، رئیس و اعضای شورای اسلامی شهر بندرعباس و رسول جهانداری رئیس سازمان فرهنگی ، اجتماعی و ورزشی شهرداری بندرعباس و معاون ورزشی سازمان از بانوان مدال آور تیم آوش خلیج فارس که بعنوان نماینده ایران در مسابقات دراگون بوت کاپ جهانی چین ۵ مدال کسب نمودند، تجلیل شد.

مهدی نوبانی در این جلسه بیان کرد : ورزشکاران و قهرمانان شهر بندرعباس جزءسرمایه های ارزشمند این شهر محسوب می شوند وتجلیل از ورزشکاران قهرمان موجب تقویت روحیه می‌شود.

نوبانی گفت : وجود این قهرمانان ملی و فراملی باعث افتخار و سربلندی برای شهرمان می باشد، لذا ما وظیفه داریم با ایجاد بستر مناسب و حمایت های ویژه زمینه موفقیت این ورزشکاران و بروز استعداد نهفته دیگر جوانان شهرمان را موجب شویم.

گفتنی است ، در این جلسه رئیس و اعضای شورای اسلامی شهر بندرعباس بر قدردان بودن همه مسئولان و مردم از این قهرمانان ورزشی که تمام توان و تلاش خود را برای افتخار افرینی به مردم شهرمان صرف می کنند تاکید داشتند.

در این مراسم به رسم یادبود لوح و هدایایی تقدیم این بانوان قهرمان شد.

شایان ذکر است ، تیم دراگون‌بوت بانوان آوش خلیج فارس قهرمان لیگ برتر دراگون‌بوت ، نماینده ایران در کاپ جهانی چین با کسب پنج مدال به کار خود در این مسابقات پایان داد.

پایان خبر /