مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب هرمزگان گفت : ۲۱ هزار مورد شکستگی شبکه توزیع ، خطوط انتقال و انشعابات آب آشامیدنی در نواحی تحت پوشش شهرستان بندرعباس از ابتدای سالجاری تاکنون برطرف شده است.

به گزارش صبح دریانیوز ، عبدالحمید حمزه‌پور در حاشیه بازدید از خطوط آبرسانی سطح شهر بندرعباس افزود : این شکستگی‌ها از ابتدای امسال تاکنون توسط ۲۳ اکیپ اتفاقات شرکت آب و فاضلاب هرمزگان رفع شده‌اند.

حمزه‌پور بیان کرد : روزانه به‌طور میانگین ۸۰ مورد شکستگی در شهر بندرعباس اصلاح شده که این نشان از فرسوده بودن شبکه‌های توزیع آب در این شهر است.

وی از همکاری خوب مردم در گزارش شکستگی‌ها قدردانی کرد و گفت : بیشتر این گزارش‌ها از طریق سامانه ارتباط با مشتریان آبفا توسط مردم ارسال می‌شود که این امر به سرعت بخشی در عملیات رفع شکستگی‌ها کمک می‌کند.

مدیرعامل آبفا هرمزگان ، قدمت طولانی بسیاری از شبکه‌های آبرسانی، استهلاک بالای تاسیسات ناشی از شرایط آب و هوایی استان ، عدم نوسازی تاسیسات ناشی از کمبود منابع مالی در طی سال‌های گذشته را از جمله عواملی دانست که منجر به افزایش شکستگی٬ها شده است.

حمزه‌پور یادآور شد : شرکت آب و فاضلاب هرمزگان با تلاش‌های مستمر خود سعی دارد تا با بهره‌گیری از ظرفیت های فعلی با توجه به اعتبارات موجود، شبکه های آبرسانی را به روز رسانی و بهبود بخشد.

گفتنی است ، مشترکین در هر ساعت از شبانه روز می‌توانند با شماره‌گیری تلفن ۱۲۲، شکستگی‌های سطح شهر را اطلاع رسانی کنند.

پایان خبر /