مدیرکل آموزش و پرورش هرمزگان از برگزاری مانور سراسری زلزله در ۸ آذر ماه در همه مدارس استان خبر داد.

به گزارش صبح دریانیوز ، بیست و پنجمین مانور سراسری زلزله با همکاری سازمان دانش آموزی استان و دستگاههای ذیربط در آموزشگاه زمزم ناحیه ۲ بندر عباس با حضور مسولین استانی و شهرستانی برگزار می شود.

مدیرکل آموزش و پرورش هرمزگان گفت : همزمان با مانور سراسری زلزله در ۸ آذر ماه، مانور زلزله و ایمنی در کلیه مدارس استان هرمزگان برگزار می شود.

محمد قویدل اظهار داشت : بیست و پنجمین مانور سراسری زلزله و ایمنی روز چهارشنبه ۸ آذر ماه بصورت سراسری در کل کشور با شعار مدرسه ایمن – جامعه تاب آور برگزار خواهد شد.

وی با اشاره به زلزله های اخیر استان خاطر نشان کرد : ارتقا سطح آمادگی عمومی برای مواجهه با اثرات زلزله از اهمیت زیادی برخوردار است و هم چنین هر چه بهتر برگزار شدن این مانور به سطح معلومات دانش آموزان کمک شایانی می کند.

گفتنی است ، با آغاز رویکرد جدید که از سال ۹۴ با عنوان مدرسه ایمن – جامعه تاب‌آور، اعلام شده؛ ضمن ارائه آموزش‌های لازم به دانش‌آموزان در این دوره تمهیداتی اندیشیده شد تا سطح آگاهی و آمادگی ساکنان محله‌های مجاور مدارس ایمن نیز ارتقا یافته و از ظرفیت این مدارس به عنوان پایگاه پیشگیری و مدیریت بحران در واحدهای همسایگی در سطح هر محله استفاده شود.

پایان خبر /