پارسا پروین سرپرست شرکت پالایش گاز سرخون و قشم از اتمام تعميرات اساسي ري بويلر E-602XA و مبدل هاي E-601X2&X4 و همچنین ظروف S-601 و V-601 توسط كارشناسان و متخصصان توانمند این شرکت خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری صبح دریانیوز ، پارسا پروین سرپرست این شرکت گفت : مبدل های حرارتی E-601X2&X4 و مجموعه ریبویلر E-602XB و ظروف S-601 و V-601 در واحد ۶۰۰ مطابق برنامه سالانه  بازدید، بازرسی و تعمیرات اساسی گردید.

وی در ادامه افزود: با توجه به اهمیت این واحد در کیفیت گاز خروجی به جهت اینکه گلایکول وظیفه جذب آب همراه گاز و همچنین جلوگیری از تشکیل  هیدرات را برعهده داشته، از این رو انجام تعمیرات اساسی تجهیزات این واحد دارای اهمیت و حساسیت بالایی بوده و بدنبال آن باتوجه به حساسیت موجود در واحد ۶۰۰ پالایشگاه گاز سرخون، بابرنامه ریزی کارشناسنان و متخصصان توانمند و با بکار گیری نیروهای بومی  و تامل گرمای طاقت فرسا تعمیرات این واحد با موفقیت کامل به اتمام رسید.

پروین بیان داشت: با توجه به اهمیت و ارزش این واحد در راستای خودکفایی هرچه بیشتر، تمامی کارکنان شرکت شامل واحدهای : تعمیرات مکانیک دستگاه های ثابت و کارگاه مرکزی و ابزار دقیق و برق و بهره برداری و واحد بازرسی فنی و HSE و واحد حمل و نقل عزم خود را جزم نمودند تا با برنامه‌ریزی دقیق ، و رعایت تمامی اصول ایمنی و استانداردهای کاری نسبت به اتمام به موقع تعمیرات اساسی طبق برنامه‌ زمانبندی و متعاقباً در چرخه قرار گرفتن مجدد این واحد در صنعت پاک، گامی مطمئن در تحقق فرمایشات مقام معظم رهبری برداشته و همچون گذشته برگی زرین در کارنامه خود به ثبت رساندند.

ایشان با اشاره به اینکه فعالیتهای تعمیراتی  بدون هیچ گونه حادثه و با رعایت کلیه اصول ایمنی و بر اساس استانداردهای تدوین شده انجام پذیرفته، گفت: پس از حدود ۹۰ ساعت کار شبانه روزی واحد مذکور به طور کامل در سرویس قرار گرفته و این حاکی از دست‌یابی به دانش  فنی داخلی در این خصوص ، استفاده حداکثری از نیروهای بومی و متخصصان منطقه و حرکتی پویا و مستمر به سمت خودکفایی می‌باشد.

پروین تصریح کرد: با همت و درایت متخصصان توانمند این شرکت توانسته ایم در زمینه اقتصاد مقاومتی و در راستای ساخت قطعات پالایشگاهی با همکاری شرکت های داخلی مشکلات مربوط به تامین قطعات را برطرف نموده و گام های بسزایی در سطح صنعت نفت و گاز برداریم.

پارسا پروین سرپرست شرکت پالایش گاز سرخون و قشم در پایان از زحمات و تلاش بی شائبه کلیه کارکنان شرکتی و پیمانکاری به جهت مشارکت در تحقق این مهم تقدیر و تشکر نموده و ابراز امیدواری کرد با همت و همکاری پرسنل در بخش های مختلف شاهد موفقیت های روز افزون در عرصه رشد و تعالی صنعت گاز کشور باشیم.

عملا با پایان تعمیرات اساسی واحد ۶۰۰ تعمیرات اساسی شش ماهه اول تجهیزات ثابت موثر بر تولید پالایشگاه به پایان رسید و خوشبختانه کلیه فعالیت های برنامه ریزی شده بدون هیچگونه حادثه ای به انجام رسید و واحد تعمیرات در حال برنامه ریزی جهت انجام فعالیت های شش ماهه دوم سال طبق برنامه می باشد.

انتهای پیام