رئیس شورای اسلامی شهر بندرعباس گفت : پیشرفت‌هایی که در سراسر کشور در شهرها و روستاها به وقوع پیوسته و سطح عدالت و امید به آینده در کشور افزایش یافته است اینها از برکات انقلاب اسلامی است.

به گزارش صبح دریانیوز ، مصیب نظری در جلسه شورای اسلامی شهر بندرعباس ضمن تبریک به مناسبت ایام الله دهه فجر ، اظهار کرد : مردم هرمزگان در دوران انقلاب اسلامی تلاش‌های فراوانی کردند و در پیروزی رساندن انقلاب نقش آفرینی کردند.

نظری گفت : دهه فجر و ورود حضرت امام بعد از مدت‌ها دوری از وطن آغازی برای تحول در کشورمان بود که پیروزی انقلاب مقدس جمهوری اسلامی ایران اتفاق افتاد.

وی تصریح کرد : با استنادی که همه ارکان‌ها و نظریه‌پردازان مدیریتی می‌گویند تحول تهو می‌خواهد و این امر از همان ابتدای انقلاب با رفتن شاه ملعون به وقوع پیوست و با ورود امام راحل شاهد آن بودیم.

رئیس شورای اسلامی شهر بندرعباس بیان کرد : پیشرفت‌هایی که در سراسر کشور در شهرها و روستاها به وقوع پیوسته و سطح عدالت و امید به آینده در کشور افزایش یافته است اینها از برکات انقلاب اسلامی است.

مصیب نظری بیان کرد : دهه فجر به ما نشان داد در تاریکترین نقطه تاریخ هم اگر قرار بگیریم فجر و طلوعی با توکل و توسل می‌توان اقدامات خالصانه انجام داد و از آن خارج شد.

نظری مطرح کرد : حضرت امام خمینی(ره) ما را از تاریکی‌های وقت بیرون آوردند و امروز انقلاب اسلامی الگوی بی‌نظیری برای تمام جهان است و از بزرگی آن قابل مقایسه با انقلاب فرانسه و… نیست؛ زیرا انقلاب ما بر مبنای دین بوده است و تمام نظریه‌هایی که میگفت دین به کار انقلاب نمی‌آید را رد کرد و امروز بر اساس دین انقلاب اسلامی تشکیل شده که در عدالت آفرینی و پیشبرد مردم موفق است.

وی تاکید کرد : وظیفه همه ما است که از نظام مقدس جمهوری اسلامی دفاع کنیم و از برکات انقلاب، امام راحل و اتفاقات مختلف برای رسیدن به پیروزی انقلاب اسلامی بگوییم تا نتوانند آنهایی که در راس رسانه هستند رژیم گذشته را به نوعی دیگر عنوان کنند و در انقلاب رسانه‌ای نیز باید مراقبت صورت گیرد تا دشمنان نتوانند رژیم طاغوتی گذشته را خوب جلوه دهند.

رئیس شورای اسلامی شهر بندرعباس مطرح کرد : در روایت عصر انقلاب نباید کوتاهی کنیم و هر کس در حد توانش باید این را تبیین کند و دستاوردهای مختلف انقلاب را در عرصه‌های مختلف فرهنگی، ورزشی، اقتصادی، بهداشتی و.. بازگو کنیم.

نظری افزود : در دوران قبل از انقلاب در حوزه درمان اینجا پزشکان بنگلادشی و هندی وجود داشتند؛ اما در حال حاضر کشورمان توریست درمانی داریم که اینها از برکات انقلاب اسلامی است که باید شکرگذار باشیم.

پایان خبر /