مدیرکل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری‌ هرمزگان از تمدید زمان ثبت نام‌های جدید و ویرایش ثبت‌نام آزمون بکارگیری نیروی قرارداد کار معین در چند شهرداری استان خبر داد.

به گزارش صبح دریانیوز ، صفر صادقی پور در تشریح این خبر اظهار داشت : با پیگیری صورت گرفته آزمون بکارگیری نیروی قرارداد کار معین شهرداری‌های هرمزگان به زودی برگزار می‌شود.

صادقی پور افزود : در این آزمون که برای جذب نیرو در ۲۲ شهرداری عمدتا تازه تأسیس برگزار خواهد شد در مجموع ۳۴ نیرو جدید جذب خواهند شد.

وی گفت : ثبت نام و شرکت در این آزمون برای عموم با توجه شرایط مندرج در دفترچه آزاد قابل انجام است اما برای افراد بومی هر شهرستان امتیاز ویژه منظور می‌شود.

مدیرکل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری‌ هرمزگان تصریح کرد : علاقمندان می‌توانند از طریق سایت جهاد دانشگاهی به نشانی https://hrtc.ir نسبت به مطالعه شرایط و ثبت نام در آزمون اقدام کنند، زمان برگزاری آزمون استخدامی ۱۰ خرداد ماه سال آینده خواهد بود.

صادقی پور گفت : این آزمون بیشتر برای شهرداری های تاره تاسیس و به صورت قراردادی در پست‌های تخصصی و مشاغل عملیاتی به ویژه آتش‌نشانی، حسابداری، راه و ساختمان و چند عنوان شغلی دیگر برگزار می‌شود.

وی ، خاطرنشان‌ کرد : مهلت زمانی ویرایش ثبت‌نام‌کنندگان قبلی و یا ثبت نام جدید از ۲۵ اسفند ۱۴۰۲ تا ۱۵ فرودین ۱۴۰۳ خواهد بود.

پایان خبر /