رئیس جمهور در فرودگاه بین المللی شهدای پرواز ۶۵۵ بندرعباس ، هرمزگان را دارای ظرفیت‌های بسیاری دانست که حرکت جهادی برای اشتغال و تولید در آن آغاز شده است.

به گزارش صبح دریانیوز ، حجت الاسلام و المسلمین رئیسی گفت : هرمزگان ظرفیتهای های بسیار خوبی در زمینه اقتصاد دریا محور ، گردشگری ، کشاورزی و صنعتی دارد.

وی در فرودگاه بین المللی شهدای پرواز ۶۵۵ بندرعباس افزود : دور نخست سفر به هرمزگان به ضرورتهای استان اختصاص داشت و با تلاش استاندار و مدیران دلسوز استان گام های خوبی در این زمینه برداشته شد.

رئیس جمهور گفت : صدها طرح با جذب ۱۰۵ هزار میلیارد تومان اعتبار به سامان رسیده است که در این سفر دو روزه به آنها سرکشی و رسیدگی خواهیم کرد.

حجت الاسلام و المسلمین رئیسی افزود : این طرحها زمینه اشتغال ، تولید و خدمت رسانی به مردم عزیز استان را فراهم کرده است.

وی گفت : کارهایی در هرمزگان آغاز شده است که در زمان خود به نتیجه می رسد و مردم بزودی شاهد یک حرکت جهادی در استان خواهند بود.

رئیس جمهور گفت : در این دور سفر علاوه بر سرکشی به جای جای استان ، در زمینه طرحها در شورای اداری تصمیم گیری و برنامه ریزی می شود.

حجت الاسلام و المسلمین رئیسی خاطرنشان کرد : برای برنامه ها و طرحهای آینده نیز در شورای عالی تهران تصمیم گیری و به تصویب می رسانیم.

پایان خبر /