با حضور مدیرعامل، اعضای هیئت مدیره، تعدادی از معاونان و مدیران شرکت فولاد هرمزگان، به مناسبت فرا رسیدن هفته منابع طبیعی همزمان با غرس نهال، گلخانه و فضای سبز جدید در این شرکت به بهره‌برداری رسید و طرح توزیع 5000 گل آپارتمانی میان کارکنان امانی و پیمانی شرکت فولاد هرمزگان آغاز شد.

به گزارش پایگاه خبری صبح دریانیوز، در مراسم افتتاح گلخانه و فضای سبز جدید شرکت فولاد و آغاز توزیع ۵۰۰۰ گل آپارتمانی میان کارکنان امانی و پیمانی فولاد هرمزگان، مدیرعامل شرکت ضمن گرامیداشت هفته منابع طبیعی و روز درختکاری، با اشاره به تلاش بی‌شائبه، جهادگونه و شبانه‌روزی کارکنان فولاد هرمزگان، عنوان کرد: تلاش کارکنان باعث سرافرازی فولاد هرمزگان در حوزه صنعت و در گروه فولاد مبارکه شده است.

عطاالله معروفخانی ، افزود : توانمندی‌ها و تلاش‌ها در عرصه تولید، با توجه به کمبود انرژی در تابستان و زمستان، باعث شد تا پایان امسال بتوانیم از ظرفیت اسمی عبور کنیم.

معروفخانی تاکید کرد: عبور از ظرفیت اسمی در سال پرچالش، یک موفقیت بسیار بزرگ است که کارکنان فولاد هرمزگان با جان و دل خلق کردند.

وی ، ادامه داد : همواره تلاش کرده‌ایم تا حد امکان در جهت رضایتمندی کارکنان گام‌های موثری برداریم. با همراهی و همکاری اعضای هیئت مدیره اتفاقات مثبتی ازجمله در حوزه مسکن افتاده است.

گفتنی است ، در این مراسم، طرح گلخانه ۲۰۰ متر مربعی شرکت فولاد هرمزگان با ظرفیت پرورش بیش از ۷نوع گیاه آپارتمانی به همراه یک فضای سبز جدید به مساحت ۲۰۰ متر مربع در کنار آن به بهره‌برداری رسید. ضمن اینکه طرح هر کارمند یک نهال نیز عملیاتی و توزیع پنج هزار نهال گل آپارتمانی میان کارکنان امانی و پیمانی آغاز شد.

انتهای خبر /