نشست تخصصی کمیسیون حقوقی و اقتصادی هفتادمین اجلاس مجمع مشورتی روسای شوراهای اسلامی کلان‌شهرها و مراکز استان‌ها در هتل همای بندرعباس آغاز شد.

به گزارش صبح دریا نیوز ، کمیسیون حقوقی و اقتصادی به ریاست مجید ناصحی مقدم امروز چهارشنبه ۴ بهمن ماه آغاز به کار کرده است که در ابتدای برگزاری این نشست تخصصی، دستورکار کمیسیون تشریح شد.

 اعضای این کمیسیون تخصصی در ابتدای این نشست تخصصی بر وصول مالیات هر ۳ ماه یکبار و واریز سهم شهرداری‌ها، سخن به میان آوردند که به زعم آنها، به جهت پیشرفت و آبادانی شهر، اهتمام بر عملیاتی شدن تبصره ۹ ماده ۳۹ قانون مالیات بر ارزش افزوده از سوی سازمان امور مالیاتی کل کشور مورد تاکید قرار گرفته است و تاخیر در واریز سهم شهرداری‌ها، موجبات تاخیر در اجرای پروژه‌ها و نهایتا خدمت‌رسانی مطلوب به شهروندان را فراهم می‌سازد.

 کمیسیون حقوقی و اقتصادی مجمع مشورتی روسای شوراهای اسلامی کلانشهرها و مراکز استان ها طی دو روز در مرکز استان هرمزگان به موضوعاتی نظیر مسائل مرتبط با قانون مالیات بر ارزش افزوده، قانون مالیات های مستقیم و ابهام و نارسایی در قانون درآمدهای پایدار،بررسی طرح احیاء اتحادیه شهرداری های کشور، پیگیری وصول مطالبات شهرداری از دولت خواهند پرداخت.

گفتنی است، این کمیسیون تخصصی با حضور خسرو زرافشانی از کرمانشاه، مهدی خراسانیان از سمنان، محسن محرری از قمف سید محمد علی پور از اهواز،میرمحمد سیدهاشمی از اردبیل، سیدابراهیم حسینی از شیراز، علیرضا نادری از کرمان، عزیزاله سیفی از یزد و مجید ناصحی مقدم از زنجان تشکیل جلسه داده است.

 پایان خبر /