امام جمعه بندرعباس گفت : آمریکا و انگلیس ، صهیونیست‌ها و سایر دشمنان ایران پیام اقدام سپاه پاسداران در هدف قرار دادن مراکز تروریست‌ها در اربیل ، سوریه و پاکستان را به خوبی دریافت کردند.

به گزارش صبح دریانیوز ، حجت الاسلام محمد عبادی‌زاده عنوان کرد : سپاه پاسداران لانه فساد شیاطین را که کانون توطئه و خیانت و جنایت بود را هدف قرار داد.

حجت الاسلام عبادی‌زاده اضافه کرد : کشورهای منطقه و برخی حاکمانی که با وجود جنایات صهیونیست‌ها در فلسطین با دشمنان همکاری می‌کنند هم پیام لازم را گرفتند.

به گفته وی همسایگان نیز دریافتند ایران بر سر منافع ملی خود با کسی تعارف ندارد.

نماینده ولی فقیه در هرمزگان در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به توصیه‌های رهبری معظم انقلاب از ائمه جمعه استان خواست به سهم خود برای حل مشکلات مردم تلاش کنند.

حجت الاسلام محمد عبادی‌زاده یادآور شد : ائمه جمعه قدرت اجرایی ندارند و منابع مالی نیز در اختیار آنها نیست اما باید از جایگاه و موقعیت خود برای ارتباط با مردم و حل مشکلات آنان استفاده کنند.

حجت الاسلام عبادی‌زاده تصریح کرد : مردم در بسیاری موارد برای انجام وظایف و تکالیف خود از مسئولان جلوتر هستند و از مصادیق پیشتازی مردم، شرکت در راهپیمایی ۲۲ بهمن و حضور گسترده در انتخابات است.

وی در پایان گفت : وقتی این مردم با وجود همه مشکلات و کاستی‌ها در عرصه مهمی مانند انتخابات شرکت می‌کنند باید قدردان بوده و از هیچ تلاشی برای جلب رضایت آنان دریغ نکنیم.

پایان خبر /