رئیس ستاد تبلیغات انتخاباتی عبدالناصر همتی در هرمزگان گفت: کاهش مشارکت مردم در انتخابات بزرگترین چالشی است که در حال حاضر با آن مواجهیم و هرگاه که این موضوع را ریشه یابی می کنیم به روندی بر می خوریم که زیبنده کشورمان نیست و احتمال دارد بخشی از این مسائل به دلیل مسائل اقتصادی باشد.

به گزارش پایگاه خبری صبح دریا نیوز ؛ رئیس ستاد تبلیغات انتخاباتی عبدالناصر همتی در هرمزگان در برنامه جشن انتخابات هرمزگان تحت عنوان طرح رسانه ای دعوت عنوان کرد : در انتخابات ۱۴۰۰ شرایطی پیش آمده است که داوطلبان نتوانسته اند آن چنان که باید خود را معرفی کنند.

ابراهیم امینی پوری افزود: کاهش مشارکت مردم در انتخابات بزرگترین چالشی است که در حال حاضر با آن مواجهیم و هرگاه که این موضوع را ریشه یابی می کنیم به روندی بر می خوریم که زیبنده کشورمان نیست و احتمال دارد بخشی  از این مسائل به دلیل مسائل اقتصادی باشد.

وی اضافه کرد: باید تلاش کنیم شرایط را برای حضور حداکثری جهت حضور پر شور مردم ایجاد کنیم به گونه‌ای که شرایطی ایجاد شود تا همه افکار عمومی بتوانند در انتخابات حضور پیدا کنند و محدودیتی برای هیچ قشری نباشد.

امینی پوری, همتی را  شخصیتی بسیار متفکر و دنیا دیده‌ای معرفی کرد و عنوان کرد:  شعار اقای همتی از خانه تا جهان می باشد، و این به این معنی است تا می توانیم تعامل را در خانه خود ایجاد کنیم و این را به دنیا نیز بسط دهیم و شرایط را برای تعامل  بیشتر با جهانیان فراهم کنیم.

امینی پوری با بیان اینکه ما با دنیا قهر کرده ایم و اگر بتوانیم قهرها را کنار بزنیم، بسیاری از مشکلات و معضلات حل خواهد شد گفت:دکتر همتی بر این دیدگاه که کشورها باید با هم تعامل داشته باشند تاکید دارند.

وی ادامه داد: یکی از چالش های که در مناظرات مشاهده می کنیم مسائل اقتصادی است و گفتنی است که آقای همتی جز شخصیت های اقتصادی کشور هستند که در این زمینه اشنایی زیادی دارند، اگر قهر با دنیا کنار گذاشته شود مسائل اقتصادی نیز بهبود خواهد یافت.

رئیس ستاد تبلیغات انتخاباتی عبدالناصر همتی در هرمزگان خاطرنشان کرد:ما کشور انتخابات هستیم و بعد از پیروزی انقلاب اسلامی بارها شاهد برگزاری و حضور پرشور و حماسی مردم در انتخابات ریاست جمهوری و شورای شهر و روستا بوده ایم.

امینی پوری در پایان با دعوت از همه مردم برای شرکت در انتخابات اذعان کرد: کشور ما بر اساس رای و نظر مردم اداره می‌شود، مظهر جمهوریت کشور ایران انتخابات است پس وظیفه داریم شرایطی ایجاد کنیم که هر فرد با هر دیدگاه و ایده ای در انتخابات شرکت کند.