مدیرکل شیلات هرمزگان به مناسبت هفته نیروی انتظامی با فرمانده مرزبانی استان هرمزگان با حضور معاون صید و بنادر ماهیگیری شیلات هرمزگان، فرمانده یگان حفاظت منابع آبزیان شیلات استان هرمزگان، صالحی یکی از پیشکسوتان جامعه صیادی استان و رئیس اداره روابط عمومی، هماهنگی و امور شهرستانهای شیلات هرمزگان دیدار کرد.

به گزارش صبح دریا نیوز، مسعود بارانی ضمن تبریک هفته نیروی انتظامی به کارکنان خدوم مجموعه نیروی انتظامی به ویژه نیروهای مرزبانی از تلاشهای شبانه روزی آنها و همچنین حمایت های ایشان از یگان حفاظت منابع آبزیان شیلات استان تقدیر و تشکر نمودند.

وی افزود امنیت زیربنایی‌ترین مقوله در فرآیند توسعه در دنیای امروز است و تعامل و همکاری همه جانبه نیروی انتظامی و مرزبانی منجر به برقراری امنیت و توسعه پایدار در جامعه می‌شود و امنیت مطلوب در سطح سواحل، دریا و شهر را مرهون زحمات شبانه روزی مجموعه نیروی انتظامی، مرزبانی و نیروهای امنیتی و انتظامی هستیم.

در ادامه فرمانده مرزبانی استان هرمزگان به تعامل سازنده بین مرزبانی استان واداره کل شیلات اشاره کرد و گفت: بدون شک تعاملات و ارتباطات سازنده موجبات افزایش برخورد با صید غیر مجاز در راستای حفظ ذخایر وپایداری شغل ساحل نشینان ومرزبانان خواهد بود.

سردار بهادر اسماعیلی ضن اشاره به اهمیت صید و صیادی برای استان هرمزگان و همچنین اهمیت جلوگیری از صید بی‌رویه و غیر مجاز منابع آبزی را ماموریت مشترک مرزبانی و شیلات استان خواند و گفت: در حوزه مبارزه با آلودگی دریا نیز، دیگر سازمان ها و نهاد های مرتبط باید همکاری لازم را با یکدیگر داشته باشند.

وی هفته نیروی انتظامی را بهانه ای برای گرامیداشت دلاوری‌ها و جانفشانی‌ های سبزجامگان نیروی انتظامی دانست و ادامه داد :امید است این مجموعه با بهره گیری از رهنمودهای فرمانـدهی معظم کل قوا، در پاسداری از خون شهیدان و پیشبرد اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی ،در برقراری نظم و امنیت جامعه موفق و موید باشند.

پایان خبر/