مدیر کل نوسازی مدارس استان هرمزگان با اشاره به کیفیت بخشی فضاهای آموزشی در استان اظهار کرد : ساخت و ساز فضاهای ورزشی در مدارس سطح استان در دولت سیزدهم رشد بسیار چشمگیری داشته است.

به گزارش صبح دریانیوز ، مهدی باوقار زعیمی با بیان اینکه از ابتدای دولت سیزدهم تاکنون ۱۰ سالن ورزشی در مدارس موجود در سطح استان احداث شده است ، افزود : شهرستان میناب با ۳ سالن ورزشی در مدارس بیشترین سهم را در بین شهرستانهای این استان داشته است.

به گفته باوقار ، این سالنهای ورزشی با زیربنای ۵ هزار و ۸۹۷ متر مربع و با اعتباری بالغ بر ۴۹ میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان در مدارس استان احداث شده است.

وی همچنین در خصوص سالن های ورزشی در دست اجرا این اداره کل اظهار داشت: در حال حاضر ۲۳ سالن ورزشی در مدارس استان در حال احداث بوده که بندرعباس با ۱۲ سالن ورزشی در مدارس بیشترین سهم را در بین شهرستانها داشته است.

مدیر کل نوسازی مدارس استان هرمزگان با بیان اینکه این فضاهای ورزشی در راستای عدالت آموزشی و محرومیت زدایی احداث شده است ، خاطرنشان کرد : توجه اداره کل نوسازی مدارس استان هرمزگان بیشتر به شهرستانهای کم برخوردار در حوزه فضاهای ورزشی در مدارس بوده است.

مهدی باوقار زعیمی با تاکید بر اینکه بندرعباس و میناب با کمترین سرانه فضای ورزشی در استان مواجه هستند ، افزود : در شهرستان میناب ۳ فضای ورزشی در مدارس احداث شده است و ۲ فضای ورزشی که یکی از آنها استخر می باشد نیز در حال اجرا می باشد.

به گفته باوقار ، با توجه به اهمیت کیفیت بخشی فضاهای آموزشی ، استخر دانش آموزی میناب با زیربنای یک هزار و ۵۳ متر مربع که سالها روند احداث آن متوقف شده بود عملیات اجرایی آن با اعتبار ۲۰ میلیارد تومان آغاز شده است.

وی تصریح کرد : در شهرستان بندرعباس نیز با کمترین سرانه فضای ورزشی در مدارس تاکنون یک فضای ورزشی احداث شده است و ۱۲ فضای ورزشی دیگر نیز در حال اجرا می باشد.

پایان خبر /