سرپرست شیلات هرمزگان با مدیریت بنادر و دریا نوردی شهید باهنر و شرق هرمزگان با حضور معاون صید و بنادر ماهیگیری سازمان شیلات ایران، مدیرکل امور صیدو صیادی شیلات ایران، سرپرست معاونت صید و بنادر ماهیگیری شیلات هرمزگان و جمعی از مسئولان دو دستگاه در راستای ارتقای تعاملات و همچنین افزایش بهره وری از اسکله صیادی بندر شهید باهنر و ارتقای خدمات رسانی به جامعه صیادی  دیدار کردند.

به گزارش پایگاه خبری صبح دریانیوز ، در این دیدار سرپرست شیلات هرمزگان با بیان اینکه هرمزگان با بهرمندی از ۱۹ بندرصیادی ،بیش از ۲۰ موج شکل مردی و بالغ بر ۴۰ مرکز تخلیه صید رتبه اول کشور در برخورداری از بنادر صیادی را دارد تصریح کرد: ارتقای خدمات رسانی در  بنادر صیادی به ویژه در راستای فعالیت های  صیادی یکی از مهمترین برنامه های شیلات هرمزگان است که در دستور کار شیلات همه شهرستان های استان قرار دارد.

 

مسعود بارانی با اشاره به اینکه اسکله صیادی بندر شهید باهنر توانایی خدمت رسانی به شناورهای سنگین و صنعتی صیادی را دارد گفت: این برنامه بخش عظیمی از نیاز ناوگان صیادی استان به خدمات بندری را مرتفع می سازد و امید است با ارتقای تعاملات موجود شاهد افزایش بهره وری از این بنادر صیادی باشیم.

 

بارانی با اشاره به اینکه، این اسکله بعنوان  تنها اسکله اختصاصی ویژه شناورهای صیادی با تناژ بالا در جنوب کشور مطرح است  گفت: شناور‌هایی با آبخور بالا می‌توانند از خدمات پشتیبانی در این اسکله استفاده کنند.

 

در ادامه معاون صید و بنادر ماهیگیری سازمان شیلات ایران نیز با اشاره به اهمیت ارتقای فنی و ایمنی اسکله صیادی باهنر گفت: این اسکله صیادی از جهت انجام خدمات پشتیبانی تخلیه و بارگیری شناور‌های صیادی با آبخور بالا برای شیلات هرمزگان و شیلات کشور از اهمیت ویژه‌ای برخورداراست.

 

سید مصطفی بهشتیان بر همکاری و تعامل بین بنادر و دریانوردی شهید باهنر و اداره کل شیلات هرمزگان تاکید کرد و گفت: بدون شک ارتقای تعاملات، افزایش رضایت مندی بهره برداران به ویژه جامعه صیادی را به دنبال دارد.

 

به گفته این مقام مسئول در سازمان شیلات ایران، پروژه بندر صیادی شهید باهنر در کنار پروژه‌های بنادر صیادی بندرعباس، کوه مبارک، رمچاه، درگهان چیروئیه، زیارت، گوگسر و … در حال احداث در استان هرمزگان است .

 

همچنین حمید رضا محمد حسینی‌ تختی، مدیر بنادر و دریانوردی شهید باهنر‌و‌ شرق‌هرمزگان بر اهمیت همکاری بین شیلات و بنادر و دریانوردی در راستای افزایش خدمات رسانی به جامعه بهره بردار تاکید کرد و به بیان نکته نظرات و پیشنهادات در این راستا پرداخت.

انتهای خبر /