به مناسبت دهه مبارک فجر ، دهمین مرکز مشاوره ازدواج و خانواده با نام سنا با حضور مظفر مهری خادمی نسب مدیر کل ورزش و جوانان استان هرمزگان ، مجتبی عامری معاون جوانان اداره کل ورزش و جوانان ، پرویز مسئول حراست و جمعی از روانشناسان افتتاح و مورد بهره برداری قرار گرفت.

به گزارش صبح دریانیوز ، مظفرمهری خادمی نسب مدیر کل ورزش و جوانان استان در این آیین گفت : متقاضیان دریافت مرکز و یا دفتر تخصصی مشاوره ازدواج می توانند به سامانه الکترونیکی صدور مجوز مراکز مشاوره ازدواج و تحکیم خانواده از سوی وزارت ورزش و جوانان راه اندازی شده است مراجعه نموده و جهت ثبت نام با مراجعه به این سامانه و بر اساس ضوابط و آئین نامه های مندرج نسبت به دریافت مجوز اقدام کنند.

خادمی نسب افزود : این سامانه به آدرس www.moshaver.msy.gov.ir است که کلیه شرایط و ضوابط مربوطه درج شده و طبق مراحل تعریف شده در آن ، افراد پس از مطالعه دقیق آیین نامه ها ، تاییدیه های لازم منطبق با نوع مجوز در خواستی را تهیه نموده و بصورت الکترونیکی اقدام به ثبت نام و دریافت کد رهگیری می نماید.

گفتنی است ، مدیریت مرکز مشاوره تخصصی ازدواج و خانواده سنا ، بر عهده فروغ نقیبی است ، که با حضور مسئولین افتتاح و مورد بهره برداری قرار گرفت.

پایان خبر /