فرمانده انتظامي استان هرمزگان از کشف و رفع تصرف 3 هزار و 540 متر مربع اراضي ملي در شهرستان بندرعباس خبر داد.

به گزارش صبح دریانیوز ، سردار علی اکبر جاویدان در تشریح این خبر بیان داشت : کارشناسان پلیس امنیت اقتصادی استان در راستای طرح عملیاتی مبارزه با جرایم اقتصادی با انجام اقدامات اطلاعاتی از تصرف غیرقانونی اراضی ملی توسط فردی سودجو در منطقه باقلاتان از توابع شهرستان بندرعباس مطلع و پیگیری موضوع را به صورت ویژه در دستور کار خود قرار دادند.

سردار جاویدان افزود : با بررسی ها و انجام استعلامات صورت گرفته از ادارات مربوطه و بررسی های میدانی توسط کارشناسان پلیس امنیت اقتصادی مشخص شد، اراضی ملی به میزان ۳هزار و ۵۴۱ متر مربع از سوی متهم به صورت غیرقانونی تصرف ، تخریب و دیوارکشی شده است.

وی اظهار داشت : با هماهنگی قضائی، نماینده حقوقی و یگان حفاظت منایع طبیعی اراضی موصوف رفع تصرف و در این رابطه یک متهم دستگیرکه پس از مواجه شدن با اسناد و دلایل موجود به جرم ارتکابی اعتراف کرد و متهم با تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به دستگاه قضائی معرفی شد.

فرمانده انتظامی استان هرمزگان ارزش اراضی رفع تصرف شده در این عملیات را برابر اعلام نظر کارشناسان اقتصادی ۲۰ میلیارد ریال عنوان نموده و خاطر نشان کرد : حفظ بیت المال و اراضی ملی از دست متصرفین و سود جویان همواره در دستور کار پلیس قرار دارد و با متخلفان و متصرفین اراضی ملی برابر قانون و با قاطعیت برخورد می شود.

پایان خبر /