بذرافشان مدیر کل فنی و حرفه ای استان هرمزگان بهمراه پارسا پروین سرپرست این شرکت ، معاونین و سایر مسئولین با حضور در کارگاه مرکزی پالایشگاه گاز سرخون ، از دستاوردهای متخصصان و کارکنان این شرکت بازدید کردند.

به گزارش پایگاه خبری صبح دریانیوز ، طی این بازدید بذرافشان بیان کرد : پالایشگاه گاز سرخون با وجود استعدادها و بکارگیری جوانان نخبه و متخصصان درون سازمانی ، دستاوردهای عظیم و اساسی در بخش خودکفایی در سطح صنعت نفت و گاز برای اولین بار در کشور انجام داده، که بایستی به همچنین نیروهایی در این شرکت بالید.

وی افزود : در این شرکت با همت جوانان و نیروهای متخصص تلاشگر، با تجربه و خدمتگزار، و با عنایت به رهنمودهای مقام معظم رهبری مدظله العالی به جهت تحقق اهداف و برنامه های جهاد تبیین، کارهای بزرگی در عرصه خودکفایی اقدامات ارزنده ای در ساخت قطعات توربین و ادوات الکترونیکی انجام داده، که قابل تحسین و افتخاری برای کشور عزیزمان خواهد بود.

در ادامه پارسا پروین سرپرست شرکت پالایش گاز سرخون و قشم گزارشی از فعالیتهای شرکت، پروژه های در دست اقدام و چگونگی فرآیند فرآورش گاز طبیعی و محصولات جانبی پالایشگاه ارائه نمود.

پروین در پایان با اشاره به آمادگی متخصصان و کارشناسان این شرکت به جهت انتقال دانش و تجربیات در بخش های مختلف فنی، تصریح کرد: پالایشگاه گاز سرخون همواره همکاری و ارتباطات موثری را با مراکز علمی، داشگاهها و سازمان های فنی و حرفه ای دارد.

پایان خبر /