معاون نظارت ، بازرسی و حمایت از حقوق مصرف کنندگان استان از شناسایی و تشکیل پرونده برای 12 انبار متخلف در استان هرمزگان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری صبح دریانیوز ، عبدالرضا پیروی منش اظهار کرد : از ۲۴۹ مورد بازرسی انجام شده توسط بازرسان ، ۱۲ پرونده تخلف برای انبارهای استان به علت عدم اعلام موجودی تشکیل شده است.

وی عنوان کرد: پرونده های تشکیل شده شامل ۲۰ بند تخلف به ارزش ریالی بالغ بر پنج میلیارد و ۵۵۰ میلیون ریال جهت صدور رای نهایی به اداره کل تعزیرات حکومتی ارسال گردید.

پیروی منش همچنین بر ثبت کلیه موجودی کالاها در سامانه جامع انبارها تاکید و تصریح کرد: همه اشخاص حقیقی و حقوقی مکلّف و موظف به ثبت موجودی کالای خود در سامانه جامع تجارت هستند و در غیر این صورت، هر گونه گزارش و یا بازرسی، بعنوان کالای قاچاق و احتکار محسوب شده و حسب قانون با متخلفین برخورد می‌شود.

معاون نظارت، بازرسی و حمایت از حقوق مصرف کنندگان استان تاکید نمود: شهروندان نیز در صورت مشاهده هرگونه تخلف صنفی اعم از گرانفروشی، عدم درج قیمت یا سایر تخلفات صنفی، مراتب را به سامانه ۱۲۴ سازمان صنعت،معدن وتجارت استان هرمزگان گزارش نمایند.

انتهای پیام