مدیر منطقه دو شهرداری بندرعباس از برگزاری مراسم کلنگ‌زنی بوستان پردیس در بلوار سدید با هدف شور و نشاط در کودکان خبر داد.

به گزارش صبح دریانیوز ، مراسم کلنگ‌زنی بوستان پردیس با حضور اعضای شورای شهر ، شهردار بندرعباس و جمعی از مدیران شهرداری در بلوار سدید برگزار شد.

مهدی احمدی قلعه‌قاضی مدیر منطقه دو شهرداری بیان کرد : بوستان پردیس در راستای تحقق اهداف شهر دوستدار کودک طراحی شده و به گونه‌ای است که با آگاهی بخشی و اهمیت به سلامت روان کودکان با استفاده از معماری چند حسی، موجبات کاهش اضطراب، استرس و محیطی پرنشاط را برای کودکان ایجاد می کند.

احمدی قلعه‌قاضی عنوان کرد : بوستان پردیس به مساحت ۸۰۰۰ مترمربع فضای مناسبی جهت بازی کودکان خواهد شد. از جمله فضاهایی که در طراحی این پروژه تعریف شده، شامل جاده سلامت(مسیر پیاده‌روی)، نظرگاه، پیست اسکیت برد، دیوار بازی و صخره‌نوردی کودکان، فضای بازی قایم باشک، سکوهای نشیمن، دیوار سبز، تونل آب، آبنما، فضای سبز و … است .

وی در پایان اضافه کرد : بوستان پردیس به یکی از بهترین فضاهای تفریحی مناسب کودکان و خانواده‌ها در شهر بندرعباس تبدیل خواهد شد و شهرداری در تلاش است، این پروژه را در بازه زمانی یکساله به بهره‌برداری برساند.

پایان خبر /